Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Utilizatorii site-urilor de dating au mai multe șanse de a-și găsi un partener dacă se declară vaccinați anti-Covid

ctvnews.ca
match dating

Utilizatorii Tinder, Bumble, OkCupid sau Badoo pot menționa în profilul lor că sunt vaccinați împotriva Covid-19. O modalitate de a încuraja populația generală, în special tinerii, să se vaccineze.

Ideea a venit de la americani. În mai, guvernul a făcut toate eforturile pentru a încuraja tinerii să se vaccineze, printr-un parteneriat cu nouă aplicații de întâlniri. Scopul a fost vaccinarea a 70% din adulții țării până pe 4 iulie 2021. Până la aceasta dată, doar 55% din populație primise cel puțin o doză, dar campania continuă.

Conținut exclusiv pentru persoanele care au fost vaccinate

Beneficiu pentru utilizatori: asigurarea accesului la conținut exclusiv.

De exemplu, pe Tinder, membrii se pot declara „vaccinați” și, în schimb, primesc gratuit un „super like”, care le permite să intre mai uşor în legătură cu alte persoane.

Platforma Hinge va oferi gratuit „trandafiri” pentru a „se potrivi” cu mai mulți oameni. Din partea Bumble, pe lângă insignă, utilizatorii pot adăuga vaccinarea în preferințele lor de întâlnire, precum și purtarea unei măști sau efectuarea unui test PCR înainte de o „întâlnire”.

Conform unui sondaj OKCupid, dacă menționezi că eşti vaccinat, şansele de a-ți găsi un partener cresc cu 14%.

Aplicații partenere guvernamentale

În spatele acestei campanii se află parteneriate cu guvernele naționale. Luând exemplul Statelor Unite, Marea Britanie și-a unit forțele cu mai multe aplicații de dating la începutul lunii iunie. Potrivit guvernului britanic, aproape 60% dintre adulți ar prefera să se întâlnească cu cineva care a fost vaccinat.

Match Group, care deține Tinder, Meetic și DisonsDemain (site-ul de întâlniri pentru persoanele cu vârste de peste 50 de ani) a anunțat pe 15 iulie un parteneriat cu guvernul francez. Timp de 6 săptămâni, grupul donează un spațiu publicitar pentru promovarea vaccinării împotriva Covid-19.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.