Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăţi online PayU, conform agerpres.
Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% faţă de anul anterior, iar numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.
De asemenea, coşul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.
Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creştere cu 151,67% faţă de anul precedent, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.
Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.
În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.
Cât priveşte intenţia de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 - 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 - 28 octombrie de Kantar România.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenţi, între 1.000 şi 3.000 de lei pentru 40,7%, şi peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.
Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată în primele 30 de minute de la startul campaniei Black Friday 2021 în scădere cu 72% față de 2020
Explorează subiectul
Articole Similare

0
VIDEO Cristi Șelaru, consilier INS, despre dezastrul tăcut din economia României: Pe ce am dat peste un miliard de euro, deși putem să producem și noi
0

266
Cea mai mare ‘pierdere invizibilă’ din economia SUA: 80 de trilioane care nu au ajuns niciodată la oameni
266

14
Mașinile Tesla pentru SUA nu vor mai include piese produse în China
14

31
Chimcomplex intră pe minus: rezultat negativ de 87,8 milioane de lei după nouă luni
31

29
Hidroelectrica raportează un profit net în scădere cu 34% și o reducere de 23% a producției de energie
29

16
Disney se întoarce pe YouTube TV: conflictul tarifar s-a încheiat după săptămâni de tensiuni
16

60
Hotelul Dacia Sud din Mamaia rămâne deschis pe tot parcursul iernii – opțiune pentru turism, conferințe și evenimente corporate
60

35
Forumul pentru Cooperare Economică România – China! Un nou capitol în relațiile bilaterale
35

1.340
De ce au crescut carburanții? Șeful Consiliului Concurenței îi liniștește pe șoferi: 'În foarte scurtă perioadă prețurile își vor reveni'
1.340

31
Poate tehnologia să rezolve criza mărimilor din modă?
31

44
Donald Trump reduce tarifele la cafea, carne de vită şi fructe
44

176
Să fie acesta adevăratul plan al lui Trump? Colosul american Carlyle ar putea prelua activele internaţionale ale Lukoil
176

28
Google, sancționat în Germania: 465 milioane de euro despăgubiri pentru Idealo
28


















Comentează