Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată vineri, în primele 30 de minute de la startul campaniei de reduceri Black Friday 2021, se situa la 322 de lei, în timp ce numărul mediu de tranzacţii era de 14 pe minut, arată datele în timp real ale procesatorului de plăţi online PayU, conform agerpres.
Conform sursei citate, la ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la valoarea de 1,99 milioane de lei, în scădere 72,08% faţă de anul anterior, iar numărul total de tranzacţii se situa la 5.273, cu aproape 40% sub nivelul din 2020.
De asemenea, coşul mediu de cumpărături la plata în rate avea valoarea de 654 de lei.
Plata cu un singur click înregistra o valoare în volum de 663.460 de lei, în creştere cu 151,67% faţă de anul precedent, în timp ce totalul tranzacţiilor realizate în acelaşi mod era de 2.313, de cinci ori mai multe de la an la an.
Campania de reduceri Black Friday are loc oficial în România, în acest an, pe 12 noiembrie.
În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.
Cât priveşte intenţia de cumpărare a consumatorilor în campania reducerilor, peste 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, o pondere ridicată fiind consemnată pe segmentul de vârstă 18 - 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 - 28 octombrie de Kantar România.
Dintre aceşti potenţiali cumpărători, 64,6% intenţionează să cumpere de la magazinele online, iar bugetul alocat pentru Black Friday este de până la 1.000 de lei în cazul a peste o treime dintre respondenţi, între 1.000 şi 3.000 de lei pentru 40,7%, şi peste 3.000 de lei pentru 15,8%. La nivel general, media bugetului alocat de către români pentru cumpărăturile de Black Friday sare de 2.200 de lei.
Categoriile de achiziţii cele mai căutate de respondenţi sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.
Valoarea medie a coşului de cumpărături înregistrată în primele 30 de minute de la startul campaniei Black Friday 2021 în scădere cu 72% față de 2020
Explorează subiectul
Articole Similare

25
Cele mai mari fonduri speculative de pe Wall Street şi-au redus expunerea la acţiunile din grupul 'Magnificent Seven'
25

59
Ministrul energiei anunță că România îşi propune să ajungă la o capacitate totală de producţie de 12.000 de MW
59

300
'Vom avea cele mai scumpe sărbători din ultimii 35 de ani' - analist economic
300

447
Cum ne fură scumpirile magia Crăciunului: Cozonacul se vinde 'la felie' și avertisment dur de la BNR
447

61
Radu Miruţă: Oameni buni, niciun politician nu vine cu o baghetă magică
61

1.688
Decizie radicală a Curții Europene de Justiție - 'Ginul fără alcool' devine ilegal / Ce trebuie să știe consumatorii
1.688

3.804
Retailerul care va construi cel mai mare magazin din România. Construcția va începe peste trei luni
3.804

2.838
'Economia, foarte aproape de pragul recesiunii. Se apropie stagflația' - avertismentul care zguduie Guvernul Bolojan după raportul FMI (analiză)
2.838

1.379
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul Lukoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1.379

42
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
42

170
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
170

49
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
49

45
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
45


















Comentează