Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Vânzările Dacia la nivel global au crescut cu 24% în primele 6 luni

Dacia
110 unitati, asigurând în cea mai mare parte din avansul de 4,7%, la 1,37 milioane de masini, al producatorului auto francez. Vânzarile de autoturisme ale Dacia au crescut cu 22,7%, la 245.553 unitati, iar cele de autovehicule comerciale usoare au urcat cu 52,9%, la 17.557 unitati, se arata într-un comunicat al grupului francez. Numarul de masini (autoturisme si autovehicule comerciale usoare) comercializate sub brand Renault a stagnat la 1,063 milioane de masini, iar vânzarile sub brand Renault Samsung Motors au urcat cu 33%, la 38.770 unitati. În Europa, vânzarile grupului francez au avansat cu 18%, de aproape trei ori mai rapid decât piata, la 776.236 autovehicule. Livrarile au crescut semnificativ aproape în toate tarile europene. Cel mai puternic avans a fost consemnat în Portugalia - de 68%, Marea Britanie - de 65%, Irlanda - 52%, Spania - 35% si tarile nordice - 37%. Vânzarile grupului din afara Europei au scazut cu 9%, la 589.182 unitati, ca urmare a dificultatilor economice si financiare din principalele piete emergente ale Renault. Producatorul francez noteaza ca, în pofida contextului dificil, a câstigat cota de piata în regiunile Eurasia si America Latina. "În prima jumatate din 2014, vânzarile sub brand Renault din Europa au crescut, sustinute de modelele Clio si Captur. Dacia este brandul cu cea mai rapida crestere din regiune. Astfel, Renault a limitat impactul declinului de pe pietele emergente si a mentinut evolutia pozitiva a grupului", a declarat vicepresedintele executiv pentru vânzari si marketing, Jerome Stoll. Renault urmeaza sa anunte rezultate financiare la 29 iulie. "Prima jumatate a anului a fost în mod cert o surpriza uriasa în ceea ce priveste rezultatele din Europa de Vest si brandul Dacia", a declarat Arndt Ellinghorst, analist pentru sectorul automotive la firma ISI Group, din Londra, citat de Bloomberg. Cele mai importante piete ale grupului sunt Franta, cu vânzari de 313.682 autoturisme si vehicule comerciale usoare, urmata de Brazilia, cu 110.146 unitati, Rusia, cu 96.421 unitati, Germania, cu 88.634 autovehicule, si Italia, cu 69.200 unitati. România nu este prezenta în primele 15 piete în functie de vânzari ale grupului Renault. Pe locul 15 se afla Olanda, cu 22.531 unitati. Pentru întreg anul 2014, Renault se asteapta la cresterea pietei europene cu 3-4%, în timp ce în Franta avansul ar urma sa se situeze la 1%. Grupul anticipeaza ca va câstiga cota de piata în Europa, în timp ce vânzarile globale vor creste, sustinute de modelele Clio, Captur, Sandero si Duster, de lansarea noilor versiuni Twingo si Trafic, precum si de introducerea la nivel international a noilor modele Logan si Sandero.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.