Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Weekendul reducerilor din Bulgaria şi Ungaria a adus şi anul acesta încasări în creştere pentru comercianţii români

www.greatnews.ro
Black Friday

Weekendul reducerilor din Bulgaria şi Ungaria (22-24 noiembrie) a adus şi anul acesta încasări în creştere pentru comercianţii români, iar aceştia au înregistrat în platforma PayU cumpărături plătite online de către bulgari şi unguri în valoare de peste 17 milioane de lei, în creştere cu peste 16% faţă de anul trecut, potrivit news.ro.

„Black Friday continuă să fie un fenomen şi în afara graniţelor ţării. Creşterile impresionante pe care le înregistrează comercianţii români de la an la an confirmă dezvoltarea pieţei de comerţ online, atât din perspectiva cumpărătorilor cât şi a magazinelor din acest segment. Valoarea evenimentului este mult mai mică decât în România, însă vorbim de creşteri similare cu cele înregistrate local în ceea ce priveşte numărul de tranzacţii. Comercianţii românii pot profita de acest lucru pentru a-şi extinde afacerea în afara graniţelor”, declară Marius Costin, country manager PayU în România.

În cel mai mare weekend al reducerilor, în platforma PayU, comercianţii români au înregistrat cu 28% mai multe plăţi online din Bulgaria şi Ungaria, numărul lor ajungând la peste 69.000.

Black Friday şi weekendul prelungit de reduceri din Bulgaria de anul acesta au generat creşteri importante pentru comercianţii români comparativ cu anul trecut. Numărul de tranzacţii online a crescut cu 10%, ajungând la 15.507, iar volumul tranzacţionat a depăşit bariera de 10 milioane de lei, cu 28% mai mult faţă de anul trecut.

Citește și: Lovitură pentru Adrian Năstase! Decizia luată azi

În Ungaria, comercianţii români din portofoliul PayU au înregistrat cu 33% mai multe tranzacţii, numărul lor ajungând la 54.851.

„Pieţele e-commerce din Bulgaria şi Ungaria se dezvoltă rapid. Acest lucru înseamnă că magazinele online din România pot avea acces la mai mulţi consumatori şi îşi pot creşte vânzările online. Pe lângă extinderea operaţiunilor în afara pieţei locale saturate, aceştia pot descoperi şi îşi pot dezvolta potenţialul liniilor de produse, obiectiv ce nu poate fi adesea atins atunci când se vinde doar pe piaţa internă”, a adăugat Marius Costin.

Valoarea medie a coşului de cumpărături din Ungaria a înregistrat o scădere de 24%, atingând valoarea de 119 lei. În cazul Bulgariei, valoarea acestuia a înregistrat o creştere de 15% şi a atins suma de 738 de lei.

Şi anul acesta, produsele din categoria IT&C şi fashion (îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii) rămân în topul preferinţelor de peste graniţă.

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, Virgin Mobile.

În România, PayU lucrează cu Telekom, BlueAir, eMAG, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Fashion Days şi alţii.

La nivel global, PayU Group operează în 18 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.