Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Zuckerberg: WhatsApp Business va genera vânzări mai devreme decât metaversul

insideheadline.com

Directorul executiv al Meta Platforms Inc, Mark Zuckerberg, le-a spus angajaților, joi, că WhatsApp Business și Messenger vor conduce următorul val de creștere a vânzărilor companiei, în încercarea de a liniști îngrijorările legate de finanțele Meta după primele disponibilizări în masă, informează itmanitv.com.

Zuckerberg, adresând întrebări punctuale la o întâlnire la nivel de companie, la o săptămână după ce Meta a declarat că va concedia 11.000 de lucrători, a descris perechea de aplicații de mesagerie ca fiind „foarte devreme în monetizare” în comparație cu mașinile sale de publicitate Facebook și Instagram, conform observațiilor auzite de Reuters.

„Vorbim mult despre oportunitățile pe termen foarte lung, cum ar fi metaversul, dar realitatea este că mesajele de afaceri vor fi probabil următorul pilon major al afacerii noastre, pe măsură ce lucrăm pentru a monetiza mai mult WhatsApp Business și Messenger”, a spus Zuckerberg.

Meta le permite unor consumatori să vorbească și să facă tranzacții cu comercianții prin intermediul aplicațiilor de chat, inclusiv o nouă funcție anunțată joi în Brazilia.

Comentariile lui Zuckerberg reflectă o schimbare de ton și accent după ce s-a concentrat în mare măsură pe investițiile în hardware și software în realitate extinsă, de când a anunțat ambiția pe termen lung de a construi un metavers imersiv anul trecut. Investitorii au pus sub semnul întrebării înțelepciunea acestei decizii, deoarece afacerea principală de publicitate a Meta a avut dificultăți în acest an, reducând cu mai mult de jumătate prețul acțiunilor.

În declarațiile sale adresate angajaților, Zuckerberg a minimizat cât cheltuia compania în Reality Labs, unitatea responsabilă de investițiile sale metavers. Oamenii au reprezentat cea mai mare cheltuială a lui Meta, urmată de cheltuielile de capital, marea majoritate fiind destinate infrastructurii pentru a susține suita sa de aplicații de social media, a spus el. Aproximativ 20% din bugetul Meta era destinat Reality Labs.

În cadrul Reality Labs, unitatea cheltuia peste jumătate din buget pe realitate augmentată (AR), produse de ochelari inteligenți urmand să apară „în următorii câțiva ani” și niște ochelari AR „cu adevărat grozavi” mai târziu în acest deceniu, a spus Zuckerberg.

„Aceasta este, într-un fel, cea mai provocatoare muncă… dar cred că este și cea mai valoroasă parte potențială a muncii de-a lungul timpului”, a spus el. Aproximativ 40% din bugetul Reality Labs a fost destinat realității virtuale, în timp ce aproximativ 10% a fost cheltuit pe platforme sociale futuriste, cum ar fi lumea virtuală pe care o numește Horizon.

Directorul de tehnologie Andrew Bosworth, care conduce Reality Labs, a declarat că ochelarii AR trebuie să fie mai utili decât telefoanele mobile pentru a atrage potențialii clienți și pentru a îndeplini un nivel mai ridicat de atractivitate.

Bosworth a spus că se teme să dezvolte „aplicații industriale” pentru dispozitive, descriind asta drept „nișă” și a vrut să rămână concentrat pe construirea pentru un public larg.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.