Magazinele Mega Image au împânzit Bucureștiul și mulți oameni ar putea fi derutați în perioada următoare, pentru că magazinele își vor schimba sigla, ca urmare a unei fuziuni cu operatorul Ahold.
Ahold Delhaize a luat naştere prin fuziunea operatorilor de supermarketuri Ahold (Olanda) şi Delhaize (Belgia), într-o tranzacţie de 28 de miliarde de dolari. Delhaize este compania-mamă a Mega Image.
Noul grup are 6.700 de magazine şi 390.000 de angajaţi în 11 ţări, iar anul trecut două treimi din vânzări au fost realizate în Statele Unite.
Directorul general al noii companii este Dick Boer, fost CEO al Ahold, în timp ce fostul CEO al Delhaize, Frans Muller, a devenit vicepreşedinte şi director executiv de integrare, informează Economica.
Ahold Delhaize şi-a prezentat luni şi noua identitate vizuală, cu un logo verde aprins care combină coroana din vechea siglă Ahold cu binecunoscutul leu Delhaize.
Iată noua siglă care va apărea pe magazinele Mega Image: