Pro TV face legea atunci când vine vorba de audiențe, acolo unde își lasă în spate concurența aproape pe toate intervalele. Stația TV face ravagii și în ceea ce privește banii câștigați din reclame.
Citește și: Continuă revolta în PSD: Un baron local a trecut peste Liviu Dragnea şi şi-a depus candidatura/VIDEO
Peste 280.000 de dolari a câștigat Pro TV în fiecare zi din publicitate, în trimestrul al treilea. ProTV a dat lovitura cu transmiterea celor mai importante meciuri de la EURO 2016, în luna iunie și începutul lui iulie. În această perioadă, operațiunile Pro-ului au atras numai din reclamă 25,7 milioane de dolari, în creștere cu 23% față de perioadă similară din 2015. Cifrele și concluziile apar în raportul financiar al Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, care este listată la bursă. În schimb, au stagnat veniturile de cabliști. 10,1 milioane de doalari, în trei luni, în creștere de doar 1%, anunță paginademedia.ro.
Citește și: Klaus Iohannis, 'bombardat' de unde nu se aştepta: 'Îşi riscă legitimitatea'
Din ianuarie până în septembrie, grupul Pro TV a atras venituri totale de 118,2 milioane de dolari. În creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.