Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cine plăteşte?

_MG_7219
Victor Viorel Ponta a ales să sacrifice o ţară întreagă pentru visul său socialist. Timp de doi ani, Guvernul României a avut 17 miniştri, tot atâtea cabinete şi 54 de secretari de stat. Într-o ţară fragilă, abia revenită dintr-o criză economică dificilă, Victor Viorel Ponta şi-a instalat camarila pe sute de posturi. Aşadar, cine plăteşte? Să revenim la Ministerul Transporturilor. Un minister cheie, care are în responsabilitate 4,6 miliarde de euro, bani europeni. Un minister care, sub Guvernul Ponta, s-a divizat doar ca să satisfacă interesele de camarilă ale mai marilor zilei. Aşadar, cine plăteşte? La Transporturi, în nici doi ani, au fost 3 miniştri. Primul, Ovidiu Silaghi, sau „ministrul – lebădă”, a tăcut până când UE a blocat fondurile europene. Scrisorile de la Bruxelles privind eventuale corecţii financiare au rămas fără răspuns. În consecinţă, României i s-au suspendat plăţile pentru un an de zile. Acesta a fost mandatul primului ministru al Transporturilor, din Guvernul Ponta 1, respectiv Ovidiu Silaghi. Aşadar, cine plăteşte? A urmat apoi Relu Fenechiu. Acesta a făcut din privatizarea CFR Marfă o telenovelă fără sfârşit, punând umărul la „imaginea” României în ochii investitorilor străini. Relu Fenechiu a mai rămas în memoria publică şi cu joaca de-a autostrada Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni. Deşi Dan Şova primise CNADNR şi autostrăzile, s-a făcut o excepţie pentru Iaşi – Ungheni. O excepţie inutilă, întrucât această autostradă nu a avut deloc noroc, ca de altfel toate celelalte. Aşadar, cine plăteşte? A urmat apoi Ramona Mănescu. Singura bilă albă este încetarea acelui joc murdar privind privatizarea CFR Marfă. În rest, doamna Mănescu nu a făcut decât să vâneze vrăjitoare invizibile în Romatsa, Tarom sau CFR Infrastructură. S-a mai preocupat şi cu lansarea unei licitaţii pentru reabilitarea a 60 de kilometri de cale ferată la un preţ exorbitant de 1,2 miliarde de euro. Şi cam atât. Aşadar, cine plăteşte? Pentru mandatul de la Transporturi se vehiculează, potrivit presei, numele lui Dan Şova, ministrul „micilor proiecte”. Am putea spune că, cele 4,6 de miliarde de euro sunt, din nou, pe „mâini bune”. Şi pe domnul Şova îl recomandă activitatea, adică, un mare nimic. Aşadar, cine plăteşte?

COMENTARIUL ESTE ASUMAT DE AUTOR
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.