Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

AB InBev ia în calcul o posibilă vânzare a unor mărci germane de bere

smartradio.ro
bautura bere alcool

Grupul belgian Anheuser-Busch InBev NV analizează o posibilă vânzare a unora dintre mărcile germane de bere din portofoliul său, în condiţiile în care vrea să crească pe alte segmente decât cea mai populară băutură alcoolică din lume, informează Bloomberg citând surse din apropierea acestui dosar.

Portofoliul de mărci regionale de bere avut în vedere de AB InBev ar putea fi evaluat la aproximativ un miliard de euro, au dezvăluit sursele. Acesta au adăugat că cel mai mare producător mondial de bere lucrează cu un consilier la evaluarea mai multor opţiuni. Discuţiile sunt în derulare şi la acest moment nu există nicio certitudine că AB InBev va continua procedurile pentru vânzarea mărcilor germane de bere, au mai spus sursele.

"Evaluăm în mod constant opţiunile pentru îmbunătăţirea afacerilor şi stimularea creşterii", a precizat un purtător de cuvânt al grupului AB InBev.

Cel mai mare producător mondial de bere are peste 2.000 de angajaţi în Germania unde produce beri renumite precum Franziskaner Weissbier, Hasseroeder şi Spaten. Fabrica sa de bere de la Bremen, unde produce marca Beck's, este cea mai mare din Germania.

Multe dintre mărcile germane de bere din portofoliul actual al AB InBev au fost moştenite de la compania Interbrew, care în 2004 a fuzionat cu grupul brazilian Ambev pentru a da naştere InBev, companie care ulterior s-a unit cu Anheuser-Busch pentru a forma AB InBev. Deşi Germania este cel mai mare producător de bere din Europa, fiind responsabilă pentru aproximativ un sfert din berea continentului, exporturile sale de bere sunt mai mici decât cele ale Ţărilor de Jos şi Belgiei, potrivit datelor Comisiei Europene.

Sub conducerea noului director general Michel Doukeris, care a fost numit CEO în luna iulie a acestui an, AB InBev vrea să crească pe alte segmente decât bere. Doukeris este interesat de oportunităţi de creştere pe pieţe precum "hard seltzer", un tip de băutură alcoolică carbonatată, ce are la bază apă acidulată şi arome naturale de fructe, sau "cocktailuri îmbuteliate".

Grupul AB InBev, al cărui sediu social este la Leuven (în centrul Belgiei), mai deţine mărcile Budweiser, Stella Artois, Leffe, Hoegaarden, Corona, Modelo Especial şi Victoria.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.