DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Acuzații la adresa Cameliei Bogdan: Cum și-a făcut singură PR în presa străină

Inquam Photos / Octav Ganea
Inquam Camelia Bogdan

Potrivit Grupului de Investigații Politice, fosta judecătoare Camelia Bogdan și-ar fi scris singură un articol în presă. Deținătorul Thelondonpost.net, site-ul pe care a apărut articolul pe 3 iunie, a răspuns unei solicitări a GIP, prin care a povestit cum a fost publicat materialul.

UPDATE - Replica Cameliei Bogdan: ”pentru epitetele atribuite domnului Shahid Qureshi  in cadrul emisiunii Sinteza zilei din 4 06 2017 m-am adresat CNA-ului”

+

”constand in credinta mea legitima ca in Romania exista jurnalisti care cunosc sintagme ce apartin Abc-ului profesiei de jurnalist si care in indeplinirea profesiei dumnealor pot explica sintagmele de PR SI PRESS RELEASE.
Cu deosebit respect, avand in vedere ca urmare a publicarii unui PRESS RELEASE la initiativa mea in cotidianul LONDONPOST, situatia din Romania umeaza a fi monitorizata de observatori internationali (IBA, HUMAN RIGHTS ASSOCIATION) dar si a imprejurarii ca pana in prezent, desi am sesizat CNA, nu am primit niciun raspuns referitoare la acuzatiile ce au fost aduse domnlui jurnalist Shahid QURESHI, apreciez ca urmeaza
sa aveti in vedere, in cadrul exerciatrii dreptului meu la replica, ca  este necesar sa explicati:
-daca jurnalistii dvs cunosc limba engleza si sunt instruti/incurajati/formati sa-si exercite standarde profesiei de jurnalist la standardele internationale
-daca jurnalistii dvs cunosc valentele sintagmei PRESS RELEASE si au ales in mod deliberat sa induca in eroare opinia publica.

 

"Proprietarul thelondonpost.net, site-ul care a publicat în 3 iunie un articolul favorabil despre Camelia Bogdan, declară că articolul e scris de Camelia Bogdan însăși. Shahid Qureshi a transmis GIP un mesaj în care ne informează că „articolul" este unul de PR, scris în întregime chiar de Camelia Bogdan și pe care site-ul nu și-l asumă.

Citește și: Comisia Europeană publică cifrele DEZASTRULUI prevestit de Victor Ponta

Camelia Bogdan și susținătorii săi din România au mințit când au spus că „presa internațională" i-a luat apărarea judecătoarei excluse din magistratură de CSM. Nu „jurnaliștii de la thelondonpost.net" au scris articolul. Camelia Bogdan însăși este cea care a scris că „doamna Camelia Bogdan proteja de fapt interesele financiare ale UE" atunci când a predat cursuri angajaților Ministerului Agriculturii. Camelia Bogdan însăși a scris că excluderea sa din magistratură „a provocat o anxietate atroce în rândul comunității judiciare", că „doamna Camelia Bogdan e specializată în soluționarea unor infracțiuni grave săvârșite de grupări criminale organizate transnațional" și că „colegii magistrați ai Cameliei Bogdan, sub protecția anonimatului, s-au pronunțat împotriva hotărârii CSM de a o exclude din magistratură, considerând situația inacceptabilă"

După ce a scris acest articol elogios despre sine, Camelia Bogdan a găsit un site obscur, dar cu un nume care sună bine, thelondonpost.net, care să i-l publice.," se arată pe pagina de Facebook al Grupului de Investigații Politice.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.