Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Adobe Inc și Microsoft Corp s-au unit pentru a zdrobi rivala Salesforce.com Inc.,

microsoft

Adobe Inc și Microsoft Corp au format un parteneriat pentru a-și potența, reciproc, abilitățile în materie de marketing și vânzări, țintind spre compania rivală, Salesforce.com Inc., potrivit unor declarații făcute marți și citate de Reuters, potrivit mediafax.

Adobe și Microsoft speră să le ușureze utilizatorilor software-ului de marketing al Adobe identificarea de potențiali clienți pe platforma socială LinkedIn, deținută de Microsoft.

Citește și: S-a votat! Dispare ora de vară! Când se aplică, de fapt, măsura

Dacă un client Adobe vinde echipamente medicale într-un spital, de exemplu, noul parteneriat ar facilita vizarea anunțurilor personalizate de pe LinkedIn tuturor persoanelor implicate în decizia de cumpărare, cum ar fi medicii, tehnicienii și managerii de finanțe. În cazul în care campania de marketing funcționează, vânzătorii ar putea utiliza, ulterior, software-ul de vânzări al Microsoft pentru a ajuta la încheierea tranzacției.

„LinkedIn este una dintre rețelele sociale vitale când vine vorba despre afaceri. Așasadar, este imposibil de ignorat”, a declarat Steve Lucas, directorul executiv al companiei Marketo, proprietara unui software de marketing B2B, cumpărată de Adobe anul trecut, cu 4,75 miliarde de dolari.

Citește și: Sumă uriașă! Cât ne-a costat vizita premierului Viorica Dăncilă în SUA – S-a aflat

Deși cunoscut datorită renumelui de producător de instrumente pentru creare de conținut, cum ar fi Photoshop, Adobe s-a orientat, în ultimii ani, către software-uri pentru campanii de marketing. Majoritatea instrumentelor Adobe erau destinate comercianților care încercau să ajungă la consumatori, însă achiziția Marketo anul trecut s-a concentrat asupra software-ului dedicat mediului de afaceri.

Pe de altă parte, Microsoft este renumit datorită său de operare Windows și a pachetului de programe Office, recent începând să lucreze la dezvoltarea unei afaceri numită Dynamics 365, un program folosit de oamenii de vânzări pentru a urmări tranzacțiile. Acțiunea, în valoare de 26 de miliarde de dolari, prin care Microsoft a achiziționat, în anul 2016, platforma LinkedIn, a fost esențială pentru dezvoltarea acestui concept.

Prin acest parteneriat, Adobe și Microsoft doresc să detroneze Salesforce, compania care oferă atât software pentru vânzări, cât și facilitare în procesul de marketing.

Citește și: Imagini șocante! Aici și așa se prepară mâncare pentru bolnavii unui spital de oncologie, dar și pentru copiii din grădinițe

Dar, prin integrarea sistemelor lor, Adobe și Microsoft pot oferi servicii „mai ample”, deoarece software-ul Adobe este modul în care se realizează majoritatea conținutului de marketing, a declarat Melissa Webster, vicepreședinte al departamentului de conținut și tehnologii media digitale al companiei de cercetare IDC.

„Nu există nici o îndoială că Microsoft și Adobe au multe de câștigat din parteneriatul împotriva Salesforce”, a spus Webster.

Reprezentanții Salesforce nu au putut fi contactați pentru declarații.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.