Circulația trenurilor de la metou se desfășoară cu dificultate de la Piața Unirii spre Pipera, în urma unui incident. Potrivit martorilor ar fi vorba despre decesul unei persoane.
UPDATE:
„Astăzi, 23 mai 2025, polițiști din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București - Brigada de Poliție pentru Transportul Public au fost sesizați, în jurul orei 05.20, cu privire la faptul că, la o stație de metrou, din Sectorul 3, o persoană s-ar fi precipitat în fața unui tren, în momentul în care acesta intra în stație.
La fața locului s-au deplasat cu operativitate polițiști din cadrul structurii, echipaje de pompieri aparținând ISU-BIF, dar și echipaje de prim ajutor, care au intervenit pentru extragerea persoanei în cauză, un bărbat în vârstă de 41 de ani.
Ulterior, în pofida eforturilor depuse de echipajele de prim ajutor, a fost declarat decesul bărbatului. Trupul neînsuflețit a fost transportat la Institutul Național de Medicină Legală, în vederea efectuării necropsiei.
Cercetările sunt continuate de către Brigada de Poliție pentru Transportul Public – Serviciul Poliție Metrou, pentru stabilirea cu exactitate a cauzelor și împrejurărilor în care s-a produs evenimentul”, a transmis Poliția.
ȘTIREA INIȚIALĂ:
Potrivit călătorilor tenurile circulă în sistem pendul. Peronul de la stația Piața Unirii (sens spre Universitate) este încercuit cu bandă și sunt prezenți cei de la Criminalistică.
Potrivit martorilor ar fi vorba despre un bărbat care în jurul orei 5:20 s-a aruncat în fața trenului.
Metrorex va instala panouri de protecție pe peroane. Prima magistrală "protejată"
Metrorex va monta panouri de protecție "anti-suicid" pe peroane, începând cu stațiile viitoarei Magistrale 4 (Gara de Nord 2 - Gara Progresul). Acestea vor fi prevăzute încă de la început cu panouri de sticlă și uși automate, la marginea peronului, conform informațiilor Profit.ro.
Planul este de a extinde sistemul, existând însă deocamdată o problemă de bani.
"Metrorex rămâne interesată în identificarea de soluții pentru creșterea nivelului de siguranță a călătorilor atât în spațiile publice ale stațiilor de metrou, cât și în trenurile de metrou.
Costurile necesare pentru demararea/finalizarea investiției și ulterior pentru activitatea de mentenanță, cât și din cauza perioadei pandemice care a generat o scădere a veniturilor, coroborat cu o creștere semnificativă a costurilor generale și în special a costurilor cu utilitățile, au influențat și influențează în continuare deciziile privind realizarea obiectivelor de investiții.
Orice investiție parcurge etapele legale legate de asigurarea finanțării, studii de prefezabilitate, fezabilitate, procedură de achiziție", explica Metrorex în luna martie a acestui an, potrivit sursei citate.
Comentează