Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Allview a realizat afaceri de 80 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creştere cu peste 36%

Allview
Allview

Visual Fan, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW care deţine brandul Allview, a anunţat joi că în primele nouă luni a realizat afaceri de 80 milioane de lei, în creştere cu peste 36% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform news.ro

"Allview (Visual Fan SA, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul ALW) anunţă rezultate financiare excepţionale înregistrate în perioada ianuarie – septembrie 2021. Compania Visual Fan SA a continuat şi în trimestrul al treilea curba ascendentă a vânzărilor din prima jumătate a anului 2021, majorându-şi cu peste 36% cifra de afaceri pe activitatea curentă în primele 9 luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Astfel, creşterea înregistrată a fost de la 58,3 milioane de lei (peste 11,6 milioane de euro) la aproape 80 milioane de lei (16 milioane de euro)", anunţă compania.

În anul 2021, compania s-a concentrat pe diversificarea portofoliului de produse, dezvoltarea de dispozitive noi în concordanţă cu cerinţele pieţei, ce înglobează tehnologii avansate.

Rezultatele financiare din primele 9 luni, pe divizia IT&C, indică o creştere de peste 64% faţă de perioada similară a lui 2020. Valoarea vânzărilor de produse din divizia de IT&C s-a majorat de la 24,2 milioane lei (aproape 5 milioane euro) înregistrate în perioada ianuarie – septembrie 2020 la 39,8 milioane de lei (aproape 8 milioane euro), în primele 9 luni ale lui 2021.

"Creşterea de peste 64%, a portofoliului de vânzări aferente grupei IT&C, a rezultat din evoluţia pozitivă în primele nouă luni ale lui 2021, a tuturor categoriilor: laptop-urile au avut cea mai mare tendinţă de creştere, de aproape 4 ori mai mult faţă de perioada similară din 2020. Tabletele au înregistrat creştere cu peste 75% a vânzărilor. Smartphone-urile au marcat o majorare cu peste 30% a vânzărilor, iar la atingerea acestor obiective a stat şi lansarea noii game de smartphone-uri Soul X8, care împreună cu căştile wireless Soul AV1 şi AVI, integrează un sistem ce permite controlul vocal în limba română, fără atingere, singurul device de acest gen din România", arată compania.

Categoria de televizoare a marcat o creştere de peste 5%, de la 30 milioane lei la 31,8 milioane lei, ce se datorează varietăţii de produse a portofoliului: atât modele clasice, cât şi modele smart cu Android TVTM şi Google Assistant integrat.

„Rezultatele obţinute în primele 9 luni ale acestui an urmează un trend ascendent, mai mult chiar, ne-am menţinut ritmul de creştere în procente cu două cifre, deşi condiţiile din piaţă şi situaţia macroeconomică la nivelul industriei IT au fost mai puţin favorabile în acest an (criza de semiconductoare, creşterea continuă a costurilor de transport, criza containerelor şi criza energetică). Strategia noastră este una solidă, iar obiectivele de dezvoltare pe care ni le-am stabilit pentru perioada următoare au ca fundament planificarea şi previzionarea strictă a producţiei, extinderea portofoliului de produse, adăugarea de noi linii de business şi identificarea de noi parteneriate interne ce vizează reducerea dependenţei de pieţele externe în procesul de aprovizionare cu componente”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA (Allview).

Pentru anul 2022, strategia de dezvoltare a companiei pune accentul pe extinderea pe pieţele externe, dar şi creşterea continuă a portofoliului de produse, urmând trendul pieţei, nevoile consumatorilor, precum şi integrarea de tehnologii avansate şi soluţii inovatoare. De asemenea, Allview urmăreşte adăugarea de noi linii de business, prin care îşi propune să anticipeze viitorul şi tendinţele de dezvoltare sustenabilă cu care acesta vine. Pentru susţinerea planurilor de dezvoltare, se au în vedere investiţii în departamentul R&D, pentru a creşte capacităţile de dezvoltare hardware şi software in-house.

"Piaţa de capital este unul din pilonii de susţinere ai strategiei de dezvoltare a companiei, fiind vizate operaţiuni specifice pieţei pentru atragerea de capital. În acelaşi timp, Allview urmăreşte atingerea unui nivel de motivare ridicat pentru investitori şi are în vedere distribuţii recurente de acţiuni gratuite şi/sau dividende cash, în funcţie de decizia acţionarilor, precum şi alte operaţiuni care să conducă la creşterea free-floatului şi a lichidităţii acţiunilor la bursă", arată compania.

La jumătatea lunii octombrie, acţionarii Visual Fan (Allview) au aprobat majorarea de capital social cu 5 acţiuni gratuite la fiecare acţiune deţinută. În luna septembrie, Visual Fan a realizat încă o achiziţie strategică, prin preluarea participaţiei majoritare de 51% din Intervision Trading, unicul distribuitor din Europa Centrală şi de Est al renumitului brand japonez AKAI. Această tranzacţie creează premisele unei creşteri semnificative de 25%, atât a cifrei de afaceri, cât şi a profitului companiei Visual Fan, faţă de estimările anunţate în memorandumul de listare a acţiunilor la BVB. Pentru finalizarea tranzacţiei, se aşteaptă avizul Consiliului Concurenţei.

La finalul lunii iulie, compania Visual Fan a anunţat preluarea unei participaţii de 12% din Headlight Solutions, companie de tehnologie specializată în cercetare-dezvoltare şi integrare de soluţii software complexe şi hardware custom-made. În luna septembrie a acestui an, cele două companii au făcut public primul proiect de anvergură contractat în asociere, în valoare de 10 milioane de lei şi care va avea ca finalitate implementarea unui produs ce include soluţii software şi hardware complete.

Începând cu data de 11 octombrie 2021, acţiunile ALW fac parte din componenţa celui mai nou indice BET-AeRO.

Allview (simbol bursier ALW) este o companie cu capital integral românesc. A fost fondată la Braşov, în 2002, şi produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri şi alte gadgeturi. A lansat cel mai complex sistem Smart Home din România (2016), AVI - singurul asistent vocal în limba română (2017), a fost printre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™ (2019), fiind primul brand din România care a adoptat tehnologia QLED (2020). Este prezentă pe pieţele IT&C din peste 10 ţări.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.