Amazon lansează 'Haul' în Europa, un nou magazin online cu prețuri ultra-reduse, în concurență directă cu Temu și Shein

Autor: Alexandra Pricop

Publicat: 13-05-2025 23:03

Actualizat: 14-05-2025 02:03

Article thumbnail

Sursă foto: Lisa Werner / Profimedia

Amazon își intensifică strategia de a atrage consumatorii interesați de prețuri mici prin lansarea în Europa a platformei Amazon Haul, concepută pentru a concura direct cu giganții asiatici Temu și Shein.

Noul magazin online este deja disponibil în versiune beta pentru un număr limitat de clienți din Regatul Unit, urmând să fie lansat oficial în săptămânile următoare.

Amazon Haul oferă milioane de produse din peste 30 de categorii, de la modă la casă și lifestyle, la prețuri sub 20 de lire sterline, multe articole fiind disponibile chiar sub 10 lire sau de la doar 1 liră sterlină.

Pentru a atrage comenzile mari, platforma oferă reduceri suplimentare: 5% pentru comenzile de peste 50 de lire și 10% pentru cele de peste 75 de lire. Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depășesc 15 lire, iar comenzile mai mici suportă o taxă fixă de 2,99 lire.

„Lucrăm constant pentru a oferi cea mai bună experiență de cumpărături clienților noștri, iar aceasta este o altă modalitate de a oferi prețuri mici pentru o gamă largă de produse”, a declarat John Boumphrey, country manager Amazon pentru Marea Britanie, citat de profit.ro.

Prin această mișcare, Amazon continuă ofensiva în segmentul de e-commerce low-cost, un teritoriu dominat în prezent de platformele asiatice rapide și ieftine, încercând să atragă un public tot mai interesat de chilipiruri.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri