Binance Australia a anunțat pe 18 mai că va suspenda depunerile și retragerile în dolari australieni, după o decizie a unui „furnizor de servicii de plată terță parte” – aceasta s-a dovedit a fi o companie de servicii financiare Cuscal.
Un purtător de cuvânt care reprezintă Cuscal a refuzat să detalieze de ce a retras în mod special sprijinul pentru Binance Australia, iar declarația oficială a companiei nu menționează Binance sau schimburile cripto, conform cointelegraph.com.
„În urma aparițiilor recente în mass-media în legătură cu impactul înșelătoriilor și fraudei din Australia, cu un accent deosebit pe frauda de cont, preluarea ID-ului și activitatea cripto, Cuscal își reiterează angajamentul și rolul important în identificarea și implementarea serviciilor de detectare pentru clienții noștri în sistemul de plăți australian. ”, a scris un comunicat de la Cuscal.
Acesta a adăugat că „va continua să rezilieze conturile clienților sau clienților și/sau comercianților acestora” care nu îndeplinesc cerințele de integrare și conformitate .
Purtătorul de cuvânt a declarat pentru Cointelegraph că „se concentrează pe sprijinirea industriei în protejarea australienilor de crimele financiare și escrocherii”.
O altă companie de servicii financiare, Zepto, a declarat că „procesează plăți pentru Binance Australia” și că „partenerul nostru, Cuscal, ne-a instruit să ne depărtăm de Binance”.
Purtătorul de cuvânt al Cuscal a explicat motivul pentru care a instruit compania parteneră de plăți Zepto să „exclude” Binance, spunând că „nu are un comentariu asupra niciunei alte părți în acest moment”.
Pe 18 mai, Binance Australia a declarat că serviciile sale în dolari australieni au fost suspendate „cu efect imediat”, invocând o „decizie luată de furnizorul nostru terț de servicii de plată”.
Binance a spus că Zepto și Cuscal continuă să sprijine utilizatorii care doresc să retragă dolari australieni.