Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Andreea Esca, victima unei escrocherii online. Semnalul de alarmă tras de prezentatoarea tv: 'Suntem într-un mare haos'

andreea esca

Andreea Esca a dezvăluit că imaginea sa a fost folosită fără acordul ei pentru promovarea unor produse pe Internet, motiv pentru care trage și un semnal de alarmă, pentru că nu își dorește ca urmăritorii săi să fie păcăliți de site-urile fantomă.

În ultima perioadă, pe Internet au circulat mai multe reclame în care prezentatoarea ar promova anumite „creme minune”. Realitatea este că multe firme folosesc inteligența artificială pentru a face reclame cu imaginea vedetelor pentru a-și promova produsele.

Prezentatoarea a mărturisit că zilnic primește telefoane din partea prietenilor săi și o atenționează că este victima unei escrocherii online. Ea a dezvăluit că nimic din ce se postează pe Internet nu este real, așa că îi îndeamnă pe urmăritorii săi să nu creadă în astfel de reclame false.

„În fiecare zi mă sună câte un prieten să-mi semnaleze aceste escrocherii. Nu este nimic adevărat, bineînțeles, dar nu știu cum putem opri toate nemerniciile acestor oameni care profită fără nicio jenă de imaginea noastră și buna credință a cititorilor.

Trist, foarte trist. Eu am mai spus și repet: câtă vreme nu sunt informații apărute pe site-urile PRO TV, AlistMagazine sau conturile mele reale de socializare, nu sunt adevărate! Dar e din ce în ce mai greu să știi și dacă e vorba de un interviu real, deci… suntem într-un mare haos provocat de partea negativă a lumii virtuale”, a transmis Andreea Esca, conform Actualitate.net.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.