Clienţii ING îşi pot închide creditele de nevoi personale 100% online prin rambursare anticipată totală, începând de luna aceasta, a anunţat miercuri banca.
"În medie, clienţii noştri accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home'Bank, iar cca. 2 din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING. Fiecare funcţionalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home'Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să îşi administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu şi pentru drumuri la bancă. Închiderea creditului de nevoi personale online este încă un pas în această direcţie, către un client şi mai independent, şi mai în control asupra propriilor finanţe", a afirmat Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România.
Procesul de rambursare şi închidere durează câteva minute, poate fi făcut de pe orice dispozitiv, laptop, desktop sau smartphone, şi îi scuteşte pe clienţi de timpul şi efortul de a se deplasa până la un punct de lucru fizic, în reţeaua ING Office.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înfiinţată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, şi singura bancă cu creştere organică, fără achiziţii de portofolii de clienţi sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate şi Wholesale Banking.