Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Aquila, compania de distribuţie de bunuri de larg consum din România, a raportat o creştere de 39% a cifrei de afaceri pe segmentul brandurilor proprii

penguinwealth.com
crestere

Compania de distribuţie de bunuri de larg consum din România - Aquila deţine, la un an de la listarea pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB), capacităţi de depozitare de peste 124.000 paleţi, distribuţie în 67.000 puncte de vânzare şi a consemnat creştere de 39% pentru mărcile proprii, a anunţat, joi, compania.

Aquila asigură acoperire naţională şi regională şi deţine o reţea logistică de 24 de facilităţi care acoperă toate tipurile de temperatură: ambientală, cu o capacitate de peste 90.000 paleţi, refrigerată, cu peste 8.000 paleţi şi congelată, de aproximativ 20.000 paleţi, potrivit anunţului companiei, transmis în cadrul Zilei Investitorului.

Compania se adresează tuturor canalelor de vânzare - retail modern, retail tradiţional, HoReCa, benzinării şi travel retail - şi atinge peste 67.000 de puncte de vânzare - echivalentul a peste 90% din piaţă.

"La primul an de la listare, ne continuăm parcursul şi prezentăm un business stabil, cu planuri ambiţioase, corect ancorate în contextul macroeconomic curent. Am avut o creştere accelerată în ultimii trei ani şi păstrăm obiectivele de creştere rapidă în următorii cinci ani, cu obiectiv dublarea EBITDA din 2021, prin evoluţie organică şi achiziţii. Mizăm pe calitate în toate punctele de contact şi avansăm investiţiile în proiecte care ne vor mai face mai eficienţi, ne vor consolida rezultatele şi, esenţial, ne vor reduce permanent amprenta asupra mediului", a afirmat Jean Dumitrescu, Investor Relations Director, Aquila, potrivit Agerpres.

Aquila a raportat o creştere de 39% a cifrei de afaceri pe segmentul brandurilor proprii - Gradena şi LaMasă - şi de 21% în volum, în primele nouă luni ale anului, faţă de perioada similară din 2021.

Produsele vândute de Aquila reprezintă mărci consacrate, din diferite categorii: produse de îngrijire personală, dulciuri, cafea, produse de curăţenie sau sau mâncare pentru animale de companie.

Fondată în 1994 şi cu o echipă de aproximativ 3.000 de angajaţi, Aquila operează cu succes şi în Republica Moldova. Aquila oferă partenerilor săi soluţii integrate de distribuţie şi logistică, prin vânzarea de produse şi servicii complementare.

Veniturile grupului au crescut cu 13%, ajungând la 1.930 milioane lei, la finalul anului 2021. Aquila a înregistrat un profit net de 71 milioane de lei la 31 decembrie 2021, în creştere cu 30% faţă de 2020.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.