Asociația Pizzarotti - Retter, constructorul primului tronson al Autostrăzii Moldovei (A7), a început producția de grinzi pe șantier, conform imaginilor consultate de Econoemdia. Aceste grinzi vor fi utilizate la pasajele de pe tronsonul Ploiești (Dumbrava) - Mizil, care are o lungime de 21 de kilometri și include și nodul de la intersecția cu Autostrada A3 București - Ploiești.
Producția de grinzi pretensionate pe șantier a început pe 15 septembrie, acest lucru fiind făcut pentru a nu depinde de furnizorii externi, conform directorului adjunct de proiect, Efthymios Anagnostou, citat de Econoemdia. Alți constructori care dețin fabrici de grinzi în șantier includ UMB și Alsim Alarko, care sunt responsabili pentru construirea loturilor 1 și 2 ale Autostrăzii București Sud, conform Starsibian.ro.
Asociația Pizzarotti - Retter, care este antreprenorul general pe acest tronson, colaborează cu cel puțin alte 12 firme subcontractante, cum ar fi Apolodor, TBL și IBB. Recent, constructorul a ridicat unele semne de întrebare cu privire la rezistența grinzilor din beton precomprimat proiectate cu o deschidere de 40 de metri și înălțime de 1,4 metri, declarând că acestea nu îndeplinesc cerințele de rezistență impuse de norme. Ca răspuns la aceasta, CNAIR a inițiat o expertiză tehnică pentru a verifica proiectul grinzilor și studiul geotehnic realizat de Consitrans.
În plus, constructorul lucrează neîntrerupt, inclusiv noaptea și în weekend, pentru a accelera progresul lucrărilor pe acest tronson.
Comentează