Hotelul Athénée Palace Hilton, aparținând lanțului românesc ANA HOTELS, a fost afectat de pandemie mai mult decât a fost afectat de dezastre precum cele două războaie mondiale ori regimurile fascist și comunist. Inaugurat în anul 1914, Athénée Palace a funcționat fără întrerupere până în martie 2020 când, din cauza restricțiilor impuse de situația sanitară, și-a oprit temporar activitatea.
Odată cu redeschiderea spațiilor comune în aer liber, hotelul Athénée Palace Hilton din București își lansează noile concepte de vară, adaptate situației: două terase denumite sugestiv „Roberto’s on La Strada”, care se deschide pe Calea Victoriei, și „English Bar on Air”. Ambele spații, create de designerii și managerii de la ANA HOTELS, sunt adaptate normelor de sănătate în vigoare. Ele sunt supuse totodată procedurilor de curățenie, dezinfectare și preparare a hranei în conformitate cu programul internațional al lanțului Hilton, „CleanStay”.
Roberto’s on La Strada
„Roberto’s on La Strada” face parte din restaurantul cu specific italienesc „Roberto’s”, unul din punctele „forte” ale serviciilor F&B ale hotelului de cinci stele. Preparatele italienești și cele de artă culinară clasică „Hilton”, vinurile de calitate și deserturile delicioase sunt servite în condiții de deplină siguranță.
English Bar-ul „iese” la aer
Pentru prima dată în istoria hotelului, a fost lansat un nou concept de terasă la etajul I al clădirii, cu vedere tot înspre Calea Victoriei, „English Bar on Air”. Spațiul nou creat reprezintă o oază de calm chiar în centrul orașului și este perfect conceput pentru petrecerea unor momente liniștite în atmosfera celebrului bar din Athénée Palace.
Take-away de cinci stele
O altă premieră a acestui an este serviciul de „take away” pus la dispoziția tuturor clienților, aceștia putând să comande preparate din ambele restaurante ale sale – „Roberto’s” și „Café Athénée”.
Hilton CleanStay
Echipa „Athénée Palace Hilton” continuă să actualizeze și să mențină cele mai înalte standarde de curățenie și igienă, efectuând lucrări de mentenanță și dezinfecție periodică a camerelor și a spațiilor publice, concentrându-se pe siguranța și sănătatea oaspeților și a personalului, deopotrivă. Hotelul aplică programul „Hilton CleanStay”, un program nou care impune un standard înalt de igienă, specific acestei perioade, tuturor proprietăților manageriate de lanțul „Hilton” în întreaga lume.
În plus, hotelul a încheiat, pe plan local, un parteneriat cu Rețeaua de sănătate „Regina Maria”, pentru a avea acces imediat la specialiști și la training în ceea ce privește sănătatea, siguranța, igiena și folosirea echipamentelor.