Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

AUDIENȚE Câți spectatori din Marea Britanie au urmărit funeraliile prinţului Philip

funeralii printul philip

Funeraliile prinţului Philip, duce de Edinburgh şi soţul reginei Elizabeth II timp de 73 de ani, au fost urmărite sâmbătă de mai mult de 13 milioane de telespectatori din Marea Britanie, anunță news.ro.

Slujba religioasă de o oră a fost urmărită de 11 milioane de oameni la BBC, de 2,1 milioane - la ITV, şi de aproximativ 450.000 - pe Sky.

Cifrele sunt preliminare şi vizează intervalul orar 15:00 - 16:00 BST.

Ceremonia de la Castelul Windsor a fost transmisă la radio şi pe câteva canale de YouTube.

Pe platforma video, streaming-ul BBC a înregistrat 7,5 milioane de vizionări până duminică dimineaţă.

Nu au fost comunicate cifrele pentru live streaming-ul de pe canalul The Royal Family, dar duminică acesta era al treilea în lista trending.

Un program separat difuzat de BBC Two sâmbătă seară, cu imagini din timpul ceremoniei, a fost urmărit de 1,31 de milioane de telespectatori.

În 2002, mai mult de 10 milioane de persoane din Marea Britanie au urmărit funeraliile reginei-mamă Elizabeth, deşi acea ceremonie a avut loc într-o marţi.

În 1997, funeraliile prinţesei Diana au fost urmărite de 31 de milioane de telespectatori, un record de audienţă.

Sâmbătă, serviciul religios a avut loc într-un cadrul restrâns, cu doar 30 de participanţi, din cauza pandemiei. Regina a stat singură în Capela St. George de la Castelul Windsor, iar la ceremonie au participat toţi copiii ei şi ai ducelui de Edinburgh şi, între alţii, prinţii William şi Harry.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.