Culoarea aurie, în onoarea aurului olimpic de la Barcelona din 1992, a devenit model pentru cel de-al doilea tricou al echipei de fotbal FC Barcelona pentru meciurile din deplasare, care va fi pus în vânzare luni prin diferite canale de marketing, informează agenţia EFE, potrivit Agerpres.
Inspiraţia olimpică este prezentă în design, concentrându-se pe inelele olimpice şi pe medalia de aur, cea mai râvnită comoară a Jocurilor Olimpice şi marele obiectiv al tuturor sportivilor din lume.
Tricoul încorporează harta Barcelonei în care sunt identificate diferite zone ale oraşului, cum ar fi Eixample, Montjuic şi Barceloneta în semn de omagiu pentru Jocurile din 1992.
Logo-ul sponsorilor, principal Spotify şi secundar Agenţia Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi UNHCR/ACNUR - ies în evidenţă în bleumarin.
Tricoul încorporează harta Barcelonei în care sunt identificate diferite zone ale oraşului, cum ar fi Eixample, Montjuic şi Barceloneta în semn de omagiu pentru Jocurile din 1992.
Logo-ul sponsorilor, principal Spotify şi secundar Agenţia Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi UNHCR/ACNUR - ies în evidenţă în bleumarin.