Centrul European al Consumatorilor România (ECC Romania), direcţie în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a creat un ghid practic, cu recomandări şi informaţii utile pentru consumatorii care au probleme legate de bagaje, cu ocazia călătoriei cu avionul.
Potrivit unui comunicat de presă al ANPC, transmis joi AGERPRES, seria de informaţii şi recomandări este grupată într-un ghid online, care conţine detalii concrete referitoare la drepturile pasagerilor în cazul întârzierii, pierderii sau deteriorării bagajelor, în timpul zborului.
"Ghidul practic poate fi accesat pe site-ul Centrului European al Consumatorilor din România, la https://eccromania.ro/ghidul-drepturilor-pasagerilor-in-cazul-problemelor-legate-de-bagaje/. În acest fel, ECC Romania a dorit să pună la dispoziţia consumatorilor, într-o formă succintă şi uşor de parcurs, cele mai importante informaţii referitoare la drepturile, dar şi ale căilor de urmat, în cazul în care bagajele acestora au de suferit sau sunt pierdute, în timpul călătoriei cu una dintre companiile aeriene cu sediul în UE. Pentru toate aceste situaţii, vă puteţi adresa cu o reclamaţie Centrului European al Consumatorilor din România, care va instrumenta cazul pe cale amiabilă, conform procedurilor europene", se arată în comunicat.
ECC Romania face parte din Reţeaua Centrelor Europene ale Consumatorilor (ECC-Net), care include 29 de centre din toate cele 27 de state-membre ale Uniunii Europene (UE) plus Islanda, Norvegia.
Aceste centre oferă informaţii, consiliere şi facilitează soluţionarea pe cale amiabilă a litigiilor transfrontaliere.






























Comentează