Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Bătălia vocilor: Vocea României a surclasat X Factor

Finala emisiunii Vocea României, de pe Pro TV, câștigată de Cristina Bălan, a avut cifre de două ori mai mari decât X-Factor la nivel urban și pe targetul comercial, iar diferența a fost consistentă și la nivelul întregii țări. Vocea era la finală, în timp de X-Factor difuza prima ediție live din acest sezon, scrie paginademedia.ro

Vocea României s-a intersectat aseară pe tot intervalul cu X-Factor, iar emisiunea de pe Antena 1 a continuat până aproape de 1.30 noaptea.

Citește și: SCANDAL la PRO TV: Cine a câștigat Vocea României / VIDEO

De remarcat procentul mare de public de la orașe: două treimi din publicul finalei Vocea României, de pe Pro TV, a fost din mediul urban.

NAŢIONAL. La nivelul întregii țări, peste un milion și jumătate de români s-au uitat la finala emisiunii de pe Pro TV. Vocea României a avut în fața X-Factor un plus de 600.000 de telespectatori în fiecare minut. Top cinci a fost completat de Kanal D, TVR 1 și Antena 3.

Vârf naţional finala Vocea României: 2.100.000 de telespectatori, la 20.59 (rating 11.4 şi 20,6% cotă de piaţă).

Citește și: Detalii neștiute din trecutul câștigătoarei ”Vocea României”: Legătura cu politicienii

URBAN. La orașe, finala câștigată de Cristina Bălan a avut audiențe duble în comparație cu X-Factor. O medie de peste un milion de telespectatori petru finala câștigată de concurenta lui Tudor Chirilă. Pe interval, la emisiunea jurizată de Delia, Ștefan Bănică și Horia Brenciu pe Antena 1 se uitau jumătate de milion de telespectatori. Kanal D, Antena 3 și România TV au urmat în clasament.

Vârf urban finala Vocea României: 1.296.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 12,8 şi 26,8% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Vocea României a avut 580.000 de telespectatori pe segmentul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, finala de pe Pro TV a avut audiențe de peste două ori mai mari decât primul live al emisiunii X-Factor, de pe Antena 1.

Vârf comercial finala Vocea României: 722.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 14,3% și 33,4% cotă de piaţă)

Citește și: Cel mai așteptat film al anului, făcut praf: Star Wars a murit

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.