Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Boeing traversează o perioadă tulbure - Directorul grupului schimbă tonul după două accidente fatale și recunoaște ce greșeală a făcut

amcham.ma
boeing

Preşedintele şi directorul general al Boeing, Dennis Muilenburg, a declarat duminică faptul că grupul a făcut o greşeală atunci când a instalat un sistem de avertizare defect în cabina avioanelor 737 MAX şi a anticipat că procesul de recâştigare a clienţilor va dura, în urma celor două accidente fatale, transmite Reuters, scrie news.ro.

Muilenburg a spus că Boeing nu a reuşit să comunice clar cu autorităţile de reglementare şi clienţii, dar a apărat sofware-ul de control al direcţiei botului avionului, aflat în centrul investigaţiilor deschise în urma celor două accidente care au dus la consemnarea la sol a aeronavelor 737 MAX la nivel mondial.

Muilenburg a recunoscut greşeala Boeing, de a comunica autorităţilor de reglementare şi clienţilor faptul că o lumină de avertizare din cabină era defectă. Acesta a precizat că defectul face parte din investigaţia autorităţilor de reglementare.

Şeful Boeing a mai spus că opiniile autorităţilor de reglementare referitoare la momentul în care avionul MAX va putea să redevină operaţional sunt tot mai convergente.

Carmen Dan, despre relația cu Viorica Dăncilă după condamnarea lui Dragnea: 'Niciodată n-aș pune-o într-o situație dificilă'

Muilenburg anticipează că MAX va reveni în serviciu în acest an şi a arătat că 90% dintre clienţi au participat la şedinţe de simulare cu suftul actualizat MCAS. Boeing lucrează cu autorităţile de reglementare pentru obţinerea în curând a autorizaţiei de zbor.

Boeing a anunţat că a urmat proceduri de proiectare tehnică consacrate, la proiectarea 737 MAX. Întrebat de ce aceste proceduri nu au descoperit minusurile softului de control MCAS şi ale arhitecturii seonzorului, Muilenburg a spus că în mod clar pot fi făcute îmbunătăţiri.

Declaraţiile lui Muilenburg, făcute în ajunul salonului aeronautic de la Paris, scot în evidenţă eforturile Boeing de a adopta un ton diferit faţă de cel adoptat imediat după prăbuşirea avionului companiei Lion Air, în octombrie anul trecut, când a ridicat întrebări legate de pilot şi lucrările de mentenanţă.

Muilenburg a declarat că Boeing se aşteaptă la unele comenzi la acest salon de aeronautică, pentru avioane mari, dar că principala sa atenţie la ediţia din acest an va fi siguranţa.

Acesta a anticipat o piaţă de 8.700 de miliarde de dolari pentru produsele şi serviciile Boeing, peste 10 ani, în creştere de la 8.100 de miliarde de dolari anul trecut, anticipând că lumea va avea nevoie de 44.000 de avioane comerciale în următorii 20 de ani, în creştere de la 43.000 de aparate , estimate anul trecut.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.