BuzzFeed va difuza pe Facebook Watch, începând de joi, show-ul "RelationShipped", o emisiunea interactivă de tipul "Burlacul/ The Bachelor", potrivit The Hollywood Reporter. În cele 18 episoade, un bărbat îşi va căuta perechea, iar noutatea constă în faptul că publicul online va putea hotărî deznodământul.
Pe 9 noiembrie, cei care urmări show-ul vor face cunoştinţă cu cinci burlaci. Privitorii vor vota concurentul pe care vor să-l urmărească în continuare. Stabilirea întâlnirilor şi nominalizarea posibililor concurenţi vor fi stabilite de public în episoadele care vor urma. BuzzFeed se va inspira din "Big Brother" şi va difuza "RelationShipped" aproape în timp real pentru ca publicul să nu piardă niciun moment important.
Matthew Henick, director de dezvoltare, a declarat pentru The Hollywood Reporter că BuzzFeed pregăteşte şi filmări în direct din casa "RelationShipped", un conac din Los Angeles unde concurenţii vor locui în timpul filmărilor, dar şi o sesiune de întrebări şi răspunsuri prin care vor fi eliminaţi participanţii. "RelationShipped" se alătură mai multor proiecte finanţate de Facebook pentru Watch, secţiunea video pe care reţeaua de socializare a început să o difuzeze de la sfârşitul verii.
Noile episoade de 15 minute din "RelationShipped" vor fi difuzate în fiecare luni şi joi pe Facebook Watch, conform news.ro.