Carrefour şi Uber Eats au anunţat miercuri un nou serviciu de livrare, menit să-i ajute pe parizieni să cumpere bunuri esenţiale şi alimente, în contextul măsurilor de izolare adoptate la nivel naţional pentru a stopa extinderea pandemiei de coronavirus (COVID-19),transmite Reuters, citată de Agerpres.
Începând din 6 aprilie, utilizatorii vor putea alege prin telefon sau pe aplicaţia ori pe site-ul Uber Eats un magazin Carrefour pentru a comanda produsele dorite, inclusiv produse alimentare, de igienă şi de curăţare. Clienţii vor primi livrările acasă, într-un interval mediu de 30 de minute.
Iniţial sunt incluse în program aproximativ 15 magazine Carrefour din Paris şi regiunea limitrofă, dar acesta va fi extins la nivel naţional.
Citește și: Date ÎNGRIJORĂTOARE: Jumătate dintre cei decedați de COVID-19 au fost confirmați post-mortem sau în ziua morții. Medic: 'Unde greșim?'
În aprilie, Uber Eats va renunţa la taxele de livrare pentru toate comenzile Carrefour.
Anul trecut, Carrefour a încheiat o alianţă cu start-up-ul spaniol Glovo pentru un serviciu rapid de livrare, pe fondul creşterii concurenţei din partea grupului american Amazon şi a rivalilor francezi.
Carrefour, cel mai mare retailer european, este în mijlocul unui plan de relansare pe cinci ani, lansat în 2018 şi destinat reducerii costurilor şi dezvoltării ofertei online.
În România, Grupul Carrefour numără 303 magazine, dintre care 32 de hipermarketuri 'Carrefour', 218 supermarketuri (203 magazine 'Market' şi 15 magazine 'Express Orange'), 42 de magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' şi un magazin de comerţ online.