Publicitatea găzduită pe vehiculele RATB şi în staţiile de autobuz a generat încasări de aproape 930.000 de euro la bugetul RATB şi de circa 370.000 de euro la bugetul Primăriei Municipiului Bucureşti; peste 1,3 milioane de euro în total, în 2016, potrivit datelor transmise la solicitarea agenţiei Mediafax.
Vezi şi: Vicepreşedinte al Parlamentului European, despre prinderea lui Ghiţă: 'Se urmăreşte, probabil...'
Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) a încasat din publicitatea de pe vehicule aproape 930.000 de euro, în 2016, suma fiind mai mică faţă de cea din anul precedent, când a raportat un total de 1,35 milioane de euro. În anul 2015, RATB a încasat 935.593 de euro din publicitatea găzduită pe vehicule şi 100.000 de euro din decorarea vehiculelor din linia Bucharest City Tour.
Potrivit ofertei de tarife publicitare practicată de RATB în 2016, publicată pe site-ul companiei, pentru o decorare totală a unui autobuz trebuie plătită o sumă între 1000 şi 2000 de euro, în funcţie de tipul vehicului, traseu şi numărul de vehicule contractate.
Vezi şi: Un celebru fost ofițer SRI spune de ce Sebastian Ghiță nu a fost arestat mai demult
RATB nu are în administrare staţiile de autobuz, acestea fac obiectul unui contract între Primăria Municipiului Bucureşti (PMB) şi SC Euromedia Group SA, companie care activează în industria de publicitate outdoor. Sumele încasate de PMB pentru publicitatea pe care a găzduit-o în staţiile de autobuz au fost în valoare de 1.733.600 de lei (383.539 de euro) în anul 2016 şi de 1.669.558 de lei (369.371 de euro) pentru anul 2015.
Tarifele solicitate de PMB pentru închirierea spaţiului publicitar sunt de 40 de euro pe lună pe o faţă de panou publicitar dintre cele montate în staţiile RATB, conform actului adiţional de la contractul de concesiune încheiat cu SC Euromedia Group SA.
Comentează