Televiziunile de știri din România sunt într-o concurență acerbă, dar, din nefericire pentru stațiile TV, publicul lor este unul îmbătrânit, neatractiv pentru marii generatori de bani din publicitate. Cel mai important segment, din punct de vedere financiar, este cel al tinerilor, iar aici televiziunile de știri înregistrează cifre dezastruoase.
Citește și: VIDEO - Incendiu de PROPORŢII la Trump Tower: Mai multe victime, printre ele chiar şi pompieri
Zonele de interes ale tinerilor sunt altele. Ca o comparație - desigur, notând faptul că sunt genuri diferite - pe publicul comercial, primele 20 de talk-show-uri ale lunii martie au, la un loc, cam cât serialul Las Fierbinți singur, informează Paginademedia.
De exemplu, cel mai urmărit talk-show al lunii - România în 60 de minute, de pe România TV e urmărit, la nivel național, de 740.000 de români. Doar 50.000 sunt din targetul comercial (adică 18-49 de ani, urban).
În cazul televiziunilor de știri ne lovim de un paradox total. Chiar dacă România TV și Antena 3 au cele mai mari audiențe, Digi 24 câștigă mai bine din piața de publicitate, fiind televiziunea de știri favorită a tinerilor, așadar au acces pe segmentul comercial.