V-aţi întrebat vreodată care sunt cele mai căutate informaţii pe internet? Românii caută cel mai des pe Google „cât costă o casă?”, iar germanii - „cât costă un BMW?”. Sunt doar două dintre rezultatele unei cercetări inedite realizate de un site din Statele Unite.
Citește și: A fost dată afară de la Antena 1 de Ziua Muncii
Ineditul studiu a pornit de la întrebarea „Cât costă?”, iar rezultatele la care s-a ajuns sunt grăitoare. Potrivit studiului, întrebarea pe care o pun românii cel mai des pe Google este „Cât costă o casă?”.
Citește și: PROTESTE de amploare împotriva lui Victor Ponta sunt anunțate duminică în toată țara
Vecinii noştri nu par atât de preocupaţi de lucruri trainice. Spre exemplu, în Bulgaria, Ungaria şi Ucraina, întrebarea cel mai des întâlnită pe Google este „Cât costă o prostituată?”.
Iar principalul lucru care pare să-i frământe pe ruşi în zilele noastre este „Cât costă să înveţi să conduci un MIG?”.
Pe de altă parte, în Grecia cel mai căutat cuvânt este „nuntă”. Cum mergem spre Vest, nu întâlnim decât rareori surprize. Termenul cel mai căutat în Italia este „Ferrari”, iar în Franţa „croissant”. În Germania este „BMW”, iar în Elveţia „Rolex”.
Cu toate acestea, în mod ciudat, irlandezii sunt interesaţi de cât costă o „înmormântare”. „Cămilă” este cel mai căutat cuvânt de către egipteni, israelieni, saudiţi şi afgani.
Pe de altă parte, „vaca” este în India nu numai animalul cel mai venerat, ci şi cel mai căutat în Google. Chinezii par a fi obsedaţi de telefoanele inteligente iPhone, iar sud-coreenii de „chirurgia plastică”.
În Japonia, oamenii caută cât costă un „pepene”.