DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

CEC Bank extinde transferurile către orice altă bancă folosind numărul de telefon în loc de IBAN

CEC bank

Clienţii CEC Bank pot face transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului, prin aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, a anunţat marţi banca.

Astfel, CEC Bank este prima instituţie din România care oferă acest serviciu indiferent de banca unde este domiciliat contul destinatarului, chiar şi pentru conturile la bănci care nu sunt înrolate în serviciul AliasPay, lansat recent de Transfond, potrivit agerpres.ro.

"Să faci un transfer de bani ar trebui să fie la fel de uşor ca trimiterea unui SMS sau apelarea unui prieten din agenda telefonică. De aceea, am căutat şi am găsit o soluţie pentru a integra această funcţionalitate în aplicaţia de Mobile Banking a CEC Bank, în condiţiile în care vedem tot mai mulţi clienţi care preferă aplicaţiile de Mobile Banking pentru operaţiunile de zi cu zi", a declarat Mugur Podaru, director Operaţiuni la Distanţă în cadrul CEC Bank.

Potrivit băncii, funcţionalitatea de transfer de bani pe baza numărului de telefon este o dezvoltare proprie a CEC Bank, care a apelat la Asseco SEE - furnizor de servicii de dezvoltare IT cu care banca colaborează în zona serviciilor la distanţă. Transferurile se pot face atât intrabancar cât şi interbancar, şi funcţionează pentru orice beneficiar cu cont bancar în România.

"Pentru a face o plată către un număr de telefon, utilizatorul selectează în aplicaţia de Mobile Banking opţiunea 'Trimite bani' din meniul 'Trimite/Cere bani', alege numărul beneficiarului din agendă sau îl introduce manual, completează suma şi descrierea tranzacţiei. Beneficiarul va primi un SMS prin care i se solicită să confirme tranzacţia - prin selectarea/ introducerea IBAN-ului, a numelui şi a sumei. Serviciul funcţionează şi în sens invers: cu opţiunea 'Cere bani', clienţii băncii pot solicita transferuri de la alte persoane care au conturi la CEC Bank, iar confirmarea tranzacţiilor se face tot printr-un flux iniţiat prin mesaj SMS", se menţionează în comunicat.

Banca precizează că pentru transferurile prin funcţiile 'Trimite bani' şi 'Cere bani' nu se percep comisioane suplimentare, iar clienţii beneficiază pe Mobile Banking de reducerea de 60% faţă de comisioanele standard aferente tranzacţiilor prin conturi.

CEC Bank a fost fondată în 1864 şi are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de peste 36 miliarde de lei, la sfârşitul primului semestru din 2020. Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.