Centrele de relaţii cu clienţii ale Engie Romania vor fi închise luni, 24 iunie, cu excepţia punctului de vânzare Engie din Băneasa Shopping City din Bucureşti, care va funcţiona conform programului obişnuit al centrului comercial.
De asemenea, serviciul de call-center naţional va fi indisponibil.
Clienţii pot transmite solicitări online, prin intermediul formularului de contact şi poate fi accesat direct pe site-ul companiei.
Începând de marţi, 25 iunie, centrele de relaţii cu clienţii şi serviciul de call-center revin la programul uzual de funcţionare, disponibil pe engie.ro.
Şi magazinele PPC Energie Muntenia din municipiul Bucureşti şi din judeţele Giurgiu şi Ilfov vor fi închise luni, 24 iunie 2024, zi liberă legală. Excepţie face magazinul situat în Galeriile Titan din Bucureşti, care va avea program în intervalul 9:00-20:00.
Serviciul de call center va fi disponibil în data de 24 iunie numai pentru informaţii în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură şi sold.
În celelalte zile, magazinele PPC Energie Muntenia vor funcţiona după programul obişnuit.
"Cea mai mare parte a operaţiunilor pot fi realizate prin canale digitale şi astfel nu este necesară deplasarea în magazinele PPC Energie Muntenia. De aceea, compania recomandă clienţilor să folosească opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online", se menţionează în comunicat.
În ceea ce priveşte modalitatea de primire a facturii, clienţii au la dispoziţie două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms. Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secţiunea Index din cadrul aplicaţiei myPPC sau de pe pagina web a companiei.
Comentează