Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Chanel nu va mai folosi în colecţiile sale produse din piele şi blană de la animale exotice

ro.wikipedia.org
chanel

Chanel a anunţat că nu va mai folosi în colecţiile sale produse din piele şi blană de la animale exotice, scrie independent.co.uk, potrivit news.ro.

Casa de modă franceză va înceta producţia de obiecte vestimentare din piele de crocodil, şopârlă, şarpe, pisici de mare, folosirea de blănuri fiind deja minimală.

În schimb, va lucra la dezvoltarea de materiale sustenabile care au un impact scăzut asupra mediului înconjurător.

Bruno Pavlovsky, preşedintele la Chanel, a explicat modul în care această decizie a fost în primul rând una practică, deoarece a devenit prea dificil de procurat piele de animal care să îndeplinească atât standarde de design, cât şi etice.

"A devenit din ce în ce mai dificil de aflat provenienţa de piele de animal exotic", a spus el pentru WWD.

Citește și: Filmul 'În pronunţare', cu Dorotheea Petre şi Cuzin Toma în rolurile principale, va avea premiera în cinematografe vineri

Genţile din piele de animal au reprezentat un element de bază pentru brand ani de zile, adesea prezente în paginile revistelor de modă şi la braţul celebrităţilor precum Kate Moss şi Joan Smalls.

În luna septembrie, a fost prima dată când la London Fashion Week nu a fost prezentată nicio colecţie care să conţină obiecte sau accesorii vestimentare din blană.

La începutul lunii noiembrie, creatorul de modă Jean Paul Gaultier a decis să nu mai folosească blănuri în colecţiile sale. La fel şi casele de modă Armani (din 2016) şi Gucci (din 2017).

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.