În ultimele 3 luni, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268,5 milioane de euro, în scădere cu 2.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă și al scăderii vânzărilor de echipamente, anunță MEDIAFAX.
La sfârşitul lunii iunie, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru aproximativ 11 milioane de clienți, în creştere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018.
De asemenea, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în creștere cu 17% faţă de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienți, în creștere cu 35% față de aceeași perioadă din 2018.
La finalul lunii iunie, 97.15% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la reţeaua 4G din România. Locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populația țării.
Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 40% aconsumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.
Serviciul Orange Money a înregistrat o creștere a numărului de utilizatori de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.