Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cifre bune în timp de pandemie pentru Credit Europe Bank România: instituția a încheiat primul semestru cu un profit net de 13 milioane de lei

profit

Credit Europe Bank România a încheiat primul semestru din 2020 cu un profit net de 13 milioane lei, în pofida contextului economic curent, potrivit unui comunicat al băncii. În prima jumătate a anului curent, Credit Europe Bank România şi-a consolidat poziţia, activele bancare totale urcând la 4,1 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde de lei, relatează Agerpres.

În perioada ianuarie-iunie 2020, banca a înregistrat venituri totale de 124 de milioane lei şi un profit net de 13 milioane lei.

Conform sursei citate, creşterea profitabilităţii este rezultatul majorării constante a utilizării cardurilor de credit de către clienţii băncii şi al volumului constant de credite pe segmentul corporate. Depozitele totale atrase de bancă în 2019 au atins 2,6 miliarde de lei, cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 11% faţă de 2018, iar activele bancare totale şi portofoliul de credite au rămas constante la 4, respectiv 2 miliarde de lei, în timp ce veniturile totale au crescut cu 6,7% comparativ cu anul anterior.

"Performanţa financiară consolidată a băncii reflectă obiectivele noastre strategice. Deşi ne aşteptam la o scădere a profitului în primul semestru din 2020, având în vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid-19, am reuşit să încheiem prima jumătate a anului cu 13 milioane lei profit net mulţumită managementului atent al creditelor şi soluţiilor digitale oferite clienţilor noştri. Investiţiile noastre constante în digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clienţii noştri în timpul pandemiei, ţinând cont de faptul că întregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit oferă gadget-uri contactless - precum stickere şi brăţări - şi clienţii noştri care utilizează dispozitive Apple beneficiază de serviciul convenabil Apple Pay din 2019", a declarat Yakup Cil, CEO Credit Europe Bank România.

Comunicatul subliniază că banca a luat măsuri rapide în primele şase luni ale anului curent pentru adaptarea la mediul pandemiei faţă de clienţii săi, inclusiv promovarea tranzacţiilor contactless şi online, posibilitatea amânării la cerere a ratelor de către clienţii individuali cu credite ipotecare afectaţi de pandemie înainte de Ordonanţa de urgenţă 37/2020 şi suspendarea iniţierii de noi proceduri de executare silită pentru clienţii persoane fizice la începutul pandemiei. De asemenea, şi-a adaptat prompt activitatea în raport cu angajaţii, prin implementarea şi actualizarea constantă a măsurilor de siguranţă şi operaţionale pentru a oferi un mediu sigur angajaţilor, clienţilor şi comunităţilor în care trăim.

Citește și: Poliția are un cerc de suspecți în cazul bancomatelor explodate: 'Dispozitivul a fost făcut bine. Aveau pelerine verzi și feţele acoperite'

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial şi Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.