Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Compania britanică Simplyhealth anunţă că a devenit prima companie care foloseşte AI generativ pentru a răspunde la email-uri

consent.yahoo.com
inteligenta artificiala medicina

Compania britanică din domeniul serviciilor de sănătate Simplyhealth a anunţat că a devenit prima companie care foloseşte tehnologia AI generativă lansată de Salesforce pentru a răspunde la email-urile primite de la clienţi, răspunsurile personalizate fiind realizate mult mai rapid, transmite joi Reuters.

Simplyhealth folosea deja altă tehnologie AI produsă de Saleforce pentru a răspunde la 20% - 30% dintre întrebările formulate de clienţi, a precizat directorul de relaţii cu clienţii, Dan Eddie. AI-ul generativ poate înţelege întrebările clienţilor şi poate genera răspunsuri personalizate, a explicat el, potrivit Agerpres.

Sistemul Einstein GPT Trust Layer, aparţinând Salesforce, foloseşte AI generativ pentru a produce răspunsuri, fără a compromite datele clienţilor, în timp ce apelează la date verificate pentru a-şi îmbunătăţi rezultatele.

Prima interacţiune cu noul sistem AI s-a produs când o clientă a dorit să-şi schimbe medicul stomatolog. "I-am cerut lui Einstein GPT să răspundă şi în doar 3 secunde a venit şi răspunsul", a declarat Dan Eddie pentru Reuters. "Primul lucru pe care l-a spus a fost 'Dragă Laura, în primul rând dă-mi voie să-mi cer scuze pentru orice neplăceri cu care te-ai confruntat până acum', aşa că a învăţat să fie empatic cu clienţii", a adăugat el.

Răspunsurile generate de sistemul AI sunt verificate de un angajat pentru a se asigura că sunt corecte. Dintre cele 65 de email-uri generate până acum, 11 au necesitat mici corecturi legate de punctuaţie sau modificări ale formulelor de adresare. Însă nu au fost depistate aşa-numitele "halucinaţii" - conţinut fals generat de AI. În plus, timpul de răspuns la un email a coborât de la o medie de 12 minute la 1 minut, personalul dispunând de mai mult timp pentru a rezolva problemele mai complicate întâmpinate de clienţi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.