Compania britanică din domeniul serviciilor de sănătate Simplyhealth a anunţat că a devenit prima companie care foloseşte tehnologia AI generativă lansată de Salesforce pentru a răspunde la email-urile primite de la clienţi, răspunsurile personalizate fiind realizate mult mai rapid, transmite joi Reuters.
Simplyhealth folosea deja altă tehnologie AI produsă de Saleforce pentru a răspunde la 20% - 30% dintre întrebările formulate de clienţi, a precizat directorul de relaţii cu clienţii, Dan Eddie. AI-ul generativ poate înţelege întrebările clienţilor şi poate genera răspunsuri personalizate, a explicat el, potrivit Agerpres.
Prima interacţiune cu noul sistem AI s-a produs când o clientă a dorit să-şi schimbe medicul stomatolog. "I-am cerut lui Einstein GPT să răspundă şi în doar 3 secunde a venit şi răspunsul", a declarat Dan Eddie pentru Reuters. "Primul lucru pe care l-a spus a fost 'Dragă Laura, în primul rând dă-mi voie să-mi cer scuze pentru orice neplăceri cu care te-ai confruntat până acum', aşa că a învăţat să fie empatic cu clienţii", a adăugat el.
Răspunsurile generate de sistemul AI sunt verificate de un angajat pentru a se asigura că sunt corecte. Dintre cele 65 de email-uri generate până acum, 11 au necesitat mici corecturi legate de punctuaţie sau modificări ale formulelor de adresare. Însă nu au fost depistate aşa-numitele "halucinaţii" - conţinut fals generat de AI. În plus, timpul de răspuns la un email a coborât de la o medie de 12 minute la 1 minut, personalul dispunând de mai mult timp pentru a rezolva problemele mai complicate întâmpinate de clienţi.