DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Corbul a câştigat primul sezon Masked Singer România - Finala de vineri seară, lider de audienţă

https://voxbiz.ro/
corbul protv concurs muzical

Corbul a câştigat primul sezon al emisiunii-concurs „Masked Singer România” de la Pro TV, iar ediţia de vineri seară a fost lider de audienţă, cu peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, potrivit news.ro.

Vineri seară, ultimele patru măşti şi-au arătat adevărata identitate, iar în urma votului venit din partea detectivilor şi a publicului, Corbul a câştigat primul sezon al show-ului de televiziune, actorul Mugur Mihăescu fiind cel care s-a aflat sub mască.

În urma primului duel, Panda şi Leoaica au fost primii eliminaţi din competiţie. Dacă sub masca ursului Panda s-a ascuns Mircea Radu, cea care i-a dat viaţă Leoaicei a fost cântăreaţa Karmen.

Lupta pentru marele trofeu s-a dat însă între Căpcăun şi Corb. Înainte de a descoperi cine s-a ascuns în masca învingătoare, Ana Morodan, Inna, Codin Maticiuc şi Horia Brenciu au fost surprinşi să afle că sub masca de Căpcăun a fost Irina Rimes.

Citește și: DOSAR 'Ăia 3.045.000 euro cad cu toții, nu rămâne așa în pom', îl asigura ofițerul Fleancu pe afaceristul Bogdan Savin, legat de expertiza din dosarul său penal

Desemnat câştigător, Mugur Mihăescu a spus: „M-am imaginat direct la mine, la ţară, la Sadova, unde mă jucam ca nebunul pe dealurile alea. A fost ca o întoarcere în timp. Dacă m-aţi pune acum să mai stau încă zece zile pe papainoagele astea, aş sta cu plăcere. Nu am eu cea mai bună voce din lume, pentru că acesta nu e un concurs de talente, e un concurs de nebunie, iar dacă voi aţi ales nebunul de mine în seara asta, eu vă mulţumesc din suflet”.

Finala „Masked Singer România” a fost lider de audienţă. În intervalul orar 20:28 - 22:30, Pro TV a înregistrat 8,9 puncte de audienţă şi 25% cotă de piaţă, în rândul publicului comercial format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă a înregistrat 5,9 puncte de rating şi 16,6% share.

La nivel naţional, peste 1,5 milioane de telespectatori au urmărit marea demascare, iar în minutul de aur, la ora 22:22, aproximativ 2 milioane.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.