Începând cu data de 23 martie, actele care se publică în Monitorul Oficial al României vor fi transmise exclusiv în format electronic, în fişier cu semnătură electronică calificată, anunţă Camera Deputaţilor.
"Având în vedere declararea stării de urgenţă prin Decretul nr. 195/2020 şi ca măsură de prevenire a răspândirii COVID-19, prin ordin al secretarului general al Camerei Deputaţilor s-a stabilit obligativitatea ca, începând de luni, 23 martie, actele care se publică în Monitorul Oficial al României să fie transmise exclusiv în format electronic, în fişier cu semnătură electronică calificată. Transmiterea actelor cu semnătură electronică se va face prin e-mail la adresa monitoruloficial@cdep.ro", precizează un comunicat transmis vineri AGERPRES.
Conform sursei citate, acestea vor fi redactate cu respectarea dispoziţiilor Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu certificare electronică personalizată, pentru fiecare emiţător în parte.