Președintele Consiliului Județean și primarii celor două municipe din județ, Deva și Hunedoara, au investit serios în ultimii 2 ani în promovarea lor. Aproape 1 milion de dolari s-au dus din bugetele instituțiilor în cele ale unor firme media.
Mircea Moloț, lider PNL și președinte al CJ Hunedoara, a scos din bugetul județului, de la 1 ianuarie 2012 până în prezent, suma de 1.300.000 lei, fără TVA, pentru a avea o imagine mai bună în presa locală.
Petru Mărginean, primarul Devei și membru PNL, a investit și el ca să dea bine în ochii locuitorilor pe care-i păstorește. Primăria Deva ocupă de departe prima poziție în topul instituțiilor care nu se zgârcesc să-și asigure o imagine cât mai bună folosind ziarele și televiziunile locale. Primăria condusă de Petru Mărginean a alocat în ultimii 2 ani nici mai mult, nici mai puțin de 1.536.000 lei.
Viorel Arion a pompat și el bani ca să fie mai bine văzut de electorat. Primarul Hunedoarei a a alocat, pentru propria imagine, aproximativ 400.000 de lei în 2013 și 2014.
sursa: hunedoaralibera.ro