Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cumpăna 1993 termină acest an cu o cifră de afaceri similară cu cea din 2019

FINACO
profit calcule impozite

Cumpăna 1993 termină acest an cu o cifră de afaceri similară cu cea din 2019, potrivit unui comunicat al companiei, în care se arată că se va continua procesul de adaptare la nevoile pieţei, concentrându-se pe segmentul online, pe calitatea şi siguranţa serviciilor oferite, potrivit Agerpres.

"În ceea ce priveşte investiţiile, ne vom îndrepta atenţia atât pe inovaţie, dezvoltarea de noi produse, cât şi pe oferte potrivite pentru clienţi şi comunicarea acestora în piaţă. Ne vom concentra asupra pachetelor de beneficii pe care companiile le oferă angajaţilor, iar promovarea produselor şi serviciilor companiei se va realiza atât online, cât şi offline. Îmbunătăţirea constantă a serviciilor oferite clienţilor Cumpăna şi menţinerea standardelor de calitate la cel mai înalt nivel vor rămâne pilonii de bază ai dezvoltării noastre, lucru ce va avea un impact mult mai pozitiv decât reducerile de preţ agresive", declară Ema Dănilă, directorul companiei Cumpăna 1993 SRL.

Potrivit comunicatului, Cumpăna 1993 s-a adaptat noului context pandemic, prin dezvoltarea de noi produse şi noi strategii de vânzări. Încă de la începutul anului, managementul Cumpăna 1993 a ales să investească încrezător în viitor, urmărind în acelaşi timp tendinţele pieţei locale şi reorientându-se către noile cerinţe ale consumatorilor finali.

Ședință crucială la Guvern pe final de an - ce măsuri pregătește Florin Cîțu pentru români

"Ţinând cont de incertitudinile aduse de actualul context, a fost şi este în continuare dificil de estimat dacă activitatea companiilor va rămâne sau nu orientată către munca de la domiciliu. În acest sens, focusul a fost mutat pe segmentul reprezentat de persoane fizice, eforturile fiind concentrate în special în direcţia companiilor care au implementat munca de acasă şi care nu au întrerupt beneficiile oferite angajaţilor. S-au creat oferte personalizate, astfel încât angajaţii companiilor partenere să se poată bucura în continuare de avantajele oferite de Cumpăna în noul mediu de lucru, respectiv în confortul propriei locuinţe. Produsul vedetă al acestui serviciu, este Cumpăna Bidon 5L cu apă plată de izvor. S-a atenuat în felul acesta nevoia oamenilor de a crea stocuri de apă sau cafea, deoarece s-au putut baza pe furnizarea lunară, la timp, a produselor de care au cea mai mare nevoie", se spune în comunicat.

O altă componentă a adaptării, a fost investiţia semnificativă în mediul digital, compania dezvoltând un online shop în cadrul site-ului oficial, a cărui versiune a fost updatată, transformându-l într-un site modern şi uşor de parcurs.

Companie cu 100% capital românesc, Cumpăna a fost înfiinţată în 1993. Compania se poziţionează astăzi ca un furnizor de soluţii complete pentru orice tip de afacere şi este prezentă zilnic, nu doar în companii, ci şi pe mesele consumatorilor casnici, în şcoli, instituţii, centre comerciale, oferind servicii de livrare gratuită şi ofertele personalizate. Cumpăna garantează certificarea calităţii apei de izvor şi a serviciilor conexe (service, igienizare), având în portofoliu 5 divizii de activitate - Water, Coffee, Vending, HoReCa şi Retail.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.