Cutremur pe piața de energie! De Black Friday, eMAG vine cu cea mai bună ofertă.
Într-o perioadă în care la unii furnizori de energie ofertele s-au dublat, grupul eMAG le pregătește o surpriză clienților săi.
Astfel, de Black Friday, în ziua de 7 noiembrie, compania pregătește peste 2,2 milioane de oferte.
Cutremur pe piața de energie! De Black Friday, eMAG vine cu cea mai bună ofertă
La această oră, Hidroelectrica oferă cel mai mic preț de pe piață la energie electrică, ofertele pornind de la 1,06 lei / kWh.
De Black Friday, eMAG va veni cu o ofertă de 1 leu / kWh.
„De Black Friday, eMAG aduce cel puțin 1,5 milioane de oferte la cele mai mici prețuri din an. Pentru ca toți clienții noștri să poată profita la maximum de aceste oferte, am pregătit soluții de finanțare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu”, a afirmat Tudor Manea, CEO-ul eMAG.
Produsele speciale oferite de eMAG
La 7 noiembrie, eMAG oferă abonamente la energie electrică cu cel mai mic preț din piață la 1leu/KW și 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an.
De asemenea, o premieră va fi și punerea în vânzare a peste 40.000 de bilete la festivaluri precum Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach, Please!.
Prețul acestora va porni de la 10 lei, cu reduceri de până la 90%.
Totodată, pentru pasionații de fotbal, vor fi vândute pentru prima dată echipamente ale cluburilor din Liga 1.
eMAG pregătește lansarea primului agent AI de shopping din România
De asemenea, eMAG pregătește lansarea primului agent AI de shopping dezvoltat cu tehnologie românească.
„E greu de spus cât a costat. La acesta au lucrat peste 50 de oameni. Ca să pornești pe drumul ăsta, trebuie să ai datele structurate foarte bine și ele să fie accesibile la întrebările clienților.
Și acolo s-au investit foarte mulți bani. Investiția este pentru toți agenții pe care îi dezvoltăm de acum încolo”, a răspuns Tudor Manea, când a fost întrebat de reporterul STIRIPESURSE.RO care au fost costurile pentru dezvoltarea primului agent de shopping dezvoltat cu tehnologie românească.































Comentează