De ce nu se mai poate circula in Bucuresti. Ce i se cere Primariei

Autor: A. Dumitrescu, Redactor

Publicat: 09-10-2015

Actualizat: 09-10-2015

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

Traficul in Bucuresti este infernal si asta nu e o noutate, dar in ultimele luni situatia chiar s-a inrautatit. Motivul nu este simpla trecere de la perioada concediilor, la perioada in care inclusiv elevii si studentii si-au reluat activitatea. Motivul pentru care nu se mai poate circula in Bucuresti in conditii normale este o defectiune la sistemul management al traficului.

Mai mult decat atat, primaria nu a luat masurile necesare pentru a remedia problema.

Partidul M10 se arata revoltat de aceasta situatie si nu numai. Primaria este somata sa raspunda la intrebari si sa vina cu solutii:

"Managementul defectuos, corupţia transpartinică şi dezinteresul administraţiei publice locale au transformat Bucureştiul într-o capitală supraaglomerată, sufocată de un trafic infernal şi de marile lucrări de infrastructură nefinalizate la timp.

Partidul M10 Bucureşti cere Primăriei Generale a capitalei rezolvarea imediată a situaţiei sistemului de management al traficului.

Unde au condus capitala managementul defectuos, corupţia şi lipsa de interes a autorităţilor locale:

1. Sistemul de management al traficului nu mai funcţionează de 4 luni, iar Primăria Generală nu a comandat în tot acest timp nicio expertiză, deşi există un contract de service care expiră la finalul anului 2015.

2. Marile lucrări de infrastructură blochează capitala, deşi multe dintre ele aveau termen de finalizare în anul 2014. Lucrările de reabilitare efectuate pe şoselele Iancului şi Pantelimon, lucrările de la pasajul Piaţa Sudului, lucrările de la metroul din Drumul Taberei – Eroilor sau din zona Pipera sunt doar o parte dintre marile lucrări de infrastructură al căror termen de finalizare a fost cu mult întârziat.

3. Lipsa locurilor de parcare în Bucureşti face ca arterele de circulaţie să fie blocate sau semiblocate pe o bandă de circulaţie, ceea ce conduce la aglomerarea şi chiar blocarea traficului, inclusiv pentru mijloacele de transport în comun.

4. Lucrările de modernizare realizate pe Calea Victoriei au fost executate fără proiect şi autorizaţie de construire. Potrivit Inspectoratul Regional în Construcţii Bucureşti-Ilfov şi Asociaţiei Active Watch, nu există nici aviz şi nici autorizaţie de construire pentru aceste lucrări al căror cost s-a dublat faţă de valoarea iniţială. Mai mult, lucrările nu respectă legislaţia în vigoare cu privire la nevoile individuale ale persoanele cu dizabilităţi.

Solicităm Primarului Interimar al capitalei să răspundă public la următoarele întrebări:

 

  • dacă şi când a avut loc o şedinţă la nivelul primăriei cu privire la sistemul nefuncţional de management al traficului şi cu ce rezultate;
  • dacă şi când s-a dispus efectuarea unui audit al problemei sistemului de management al traficului;
  • care sunt termenele reale pentru soluţionarea problemei traficului bucureştean;
  • ce sancţiuni s-au aplicat firmelor care efectuează lucrările de infrastructură al căror termen a fost cu mult întârziat faţă de cel iniţial;
  • care sunt termenele reale pentru finalizarea lucrărilor de infrastructură, derulate în acest moment în capitală.

 

Partidul M10 Bucureşti cere Primăriei Generale identificarea de soluţii viabile pentru rezolvarea de urgenţă a problemei traficului din capitală", se arata intr-un comunicat de presa.

 

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri