Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

De ce nu se poate afla câte vize de flotant s-au făcut înainte de alegeri

Inquam Photos / Octav Ganea
MAI Interne Marcel Vela

Ministerul Afacerilor Interne reacționează la informația difuzată de Antena 3, cu privire la o presupusă defecțiune a sistemului de evidență a populației. MAI infirmă informația. Faptul că nu se pot oferi statistici despre numărul de buletine și vize de flotant eliberat în această perioadă este generat de faptul că o asemenea operațiune de culegere a datelor durează o perioadă mai lungă.

„Sistemul Național Informatic privind Evidența Persoanelor funcționează în parametrii normali, nefiind afectate serviciile prestate cetățenilor cu privire la emiterea/eliberarea actelor de identitate sau colaborarea cu alte instituții.

În prezent, dar și în perioada premergătoare datei privind desfășurarea alegerilor locale, nu există și nu a existat nicio procedură de intervenție la Sistemul respectiv, iar serviciile care deservesc solicitările cetățenilor privind eliberarea actelor de identitate se derulează în condiții de normalitate, fără a fi afectate.

În contextul organizării și desfășurării alegerilor pentru administrațiile publice locale în data de 27 septembrie 2020, la recomandarea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, serviciile publice comunitare, care funcționează în subordinea autorităților locale, au program cu publicul atât astăzi, 26 septembrie, în intervalul orar 08.00 – 16.00, cât și mâine, 27 septembrie, în intervalul orar 07.00 – 21.00.

Recomandăm tuturor cetățenilor să acceseze site-ul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor, de la locul de domiciliu sau reședință în vederea cunoașterii programului de lucru cu publicul.

Totodată, vă aducem la cunoștință că, în această perioadă, serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor vor soluţiona, cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate ca urmare a pierderii, furtului, deteriorării sau anulării actului de identitate deținut anterior.

Recomandăm tuturor să se informeze doar din surse oficiale, pentru a evita dezinformarea și vă asigurăm că, de fiecare dată, informațiile de interes public vor fi transmise cu celeritate”, transmite MAI.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.