Noul serviciu de streaming al Disney aproape că şi-a atins obiectivul de utilizatori fixat pentru 2024.
Disney a anunţat că serviciul de streaming Disney+ a ajuns la 54,5 milioane de abonaţi. Asta doar în jumătate de an şi în condiţiile în care a fost lansat doar într-un număr limitat de ţări, potrivit news.ro.
Citește și: VERDICT POLITIC cu Dana Budeanu, episodul 49: vine FOAMEA!
Disney+ avea 33,5 milioane de abonaţi la 28 martie şi depăşise deja 50 milioane pe 8 aprilie.
Compania îşi fixase ca target pentru finele lui 2024 ajungerea la 60 - 90 milioane de abonaţi. În doar jumătate de an, Disney+ aproape că a ajuns la pragul de inferior a obiectivului.
Ca şi în cazul altor platforme de streaming, pandemia a ajutat la creşterea numărului de abonaţi în ultimele luni.
Este adevărat că Netflix are 182 milioane de abonaţi, însă Disney+ dovedeşte că va fi un concurent redutabil, având în spate forţa unei mari companii şi conţinutul mai multor studiouri de producţie.
Citește și: Ședință cu scântei la Camera Deputaților: Iohannis a dat direcția, PNL a început războiul cu UDMR
În plus, Disney+ încă nu este prezent foarte multe pieţe, spre deosebire de Netflix, care este disponibil în peste 130 de ţări.
Disney+ mai are de partea sa şi o maşinărie de marketing mult mai bine unsă, propulsată de forţa brandurilor şi a caracterelor legendare din filmele companiei.
Comentează