Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

E-Distribuţie și în mediul virtual prin noul serviciu lansat pentru simplificarea proceselor de racordare şi obţinerea sporului de putere

ENEL
E-distributie

E-Distribuţie lansează serviciul "Vizita virtuală", pentru a simplifica procesele de racordare şi obţinere a sporului de putere, potrivit unui comunicat remis miercuri.

Vizita virtuală este o alternativă la o vizită în teren, realizată de tehnicienii E-Distribuţie, pentru a stabili la faţa locului, într-un timp cât mai scurt, care este cea mai bună soluţie pentru fiecare solicitare în parte a clienţilor.

Digitalizarea acestor procese permite clienţilor ca, după depunerea cererilor pentru racordare la reţeaua electrică sau obţinerea sporului de putere, să stea de vorbă direct cu operatorul E-Distribuţie şi, cu ajutorul camerei telefonului, să îi permită acestuia să vadă toate detaliile de care are nevoie pentru a decide cum vor fi amplasate elementele soluţiei respective.

Vizita virtuală este recomandată în situaţii de o complexitate mai scăzută - de exemplu, un branşament pentru o casă, un spor de putere, tehnicienii E-Distribuţie evaluând dacă aceasta este cea mai potrivită soluţie de la caz la caz. Pentru efectuarea acesteia, este necesar ca solicitantul să aibă un smartphone (cu sistem de operare Android minim versiunea 6.0 sau iOS minim versiunea 11) cu o conexiune bună la internet, fără a fi nevoie să instaleze ceva pe telefon.

Operatorul poate face, cu ajutorul aplicaţiei, poze cu locurile de amplasare şi le poate trimite ulterior clientului. Dacă e nevoie să fotografieze un contor, de exemplu, va extrage informaţiile direct din fotografie prin tehnologia OCR. În timpul vizitei virtuale, tehnicianul E-Distribuţie notează toate informaţiile necesare şi trimite ulterior clientului, pe e-mail, un raport al vizitei. Odată această inspecţie virtuală realizată, procesul tehnic (de racordare, de exemplu) merge mai departe.

"Investiţiile permanente pe care le facem în digitalizarea serviciilor noastre sunt indispensabile pentru a susţine şi a accelera ritmul electrificării în România. Cu vizita virtuală, continuăm astfel procesul de digitalizare, în beneficiul clienţilor, şi creştem sustenabilitatea operaţiunilor noastre, reducând numărul deplasărilor şi cantitatea de hârtie folosită în procesul administrativ", declară Raluca Chiriac, Head of Customer Engagement E-Distribuţie.

Serviciul "Vizita virtuală" se adaugă altor funcţionalităţi şi servicii digitale lansate în ultimii doi ani de companiile E-Distribuţie, pentru a fi mereu alături de clienţi, în special în condiţii de pandemie. Audienţele digitale sunt un alt serviciu, de această dată de conferinţe online, pentru a oferi consultanţă clienţilor, în vederea înregistrării cererilor de racordare, respectând astfel regulile de distanţare socială şi măsurile pentru protejarea clienţilor şi angajaţilor săi, respectând în acelaşi timp cerinţele de calitate ale serviciului de distribuţie.

E-Distribuţie Banat, E-Distribuţie Dobrogea şi E-Distribuţie Muntenia sunt companiile din cadrul grupului Enel în România, care au ca activitate distribuţia energiei electrice. Anual, companiile E-Distribuţie distribuie peste 15 TWh de energie electrică prin peste 131.000 de km de reţea - linii electrice subterane şi aeriene, de înaltă, medie şi joasă tensiune, prin intermediul a 286 staţii de transformare şi 24.315 posturi de transformare, informează Agerpres.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.