Ediția britanică a revistei de modă și frumusețe Marie Claire își încetează apariția în print, din luna noiembrie, și va rămâne disponibilă exclusiv online, potrivit publisherului TI Media, citat de BBC, potrivit Mediafax.
Reprezentanții TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie "pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului" revistei, care preferă conținuturile pe dispozitive mobile și au un stil de viață alert.
În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul Marie Claire are două milioane de abonați lunar.
Revista a fost lansată în 1988, iar prima ediție digitală va fi lansată sub licență cu Groupe Marie Claire.
Citește și: Trupa Operators, live la București, cu un nou album, pe 20 septembrie
Jean de Boisdeffre, șeful Marie Claire International, a declarat: "Suntem încântați să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluția brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru și mai multe succese în deceniile următoare".
TI Media deține peste 40 de branduri în print și digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman's Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound și What's On TV. Publicațiile sale aveau o audiență de 11,7 milioane de adulți în Marea Britanie la sfârșitul lunii martie.
Închiderea versiunii în print a Marie Claire urmează celei a publicației muzicale NME, în martie 2018, după 66 de ani și după o perioadă de distribuție gratuită. La începutul acestui an, TI a renunțat și la versiunea print a revistei cu știri despre vedete Now.