Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Șeful TAROM se plânge de pistele de pe Otopeni, dar conducerea aeroportului știe de problemele asfaltului / DOCUMENT + FOTO cu gropile de pe piste

Directorul Tarom, Werner Wolff a declarat, la Timişoara, că este nevoie de o investiţie pe Aeroportul Otopeni unde calea de rulare este plină cu gropi care taie roţile aeronavelor. Astfel, Tarom cheltuie bani pe schimbarea roţilor avioanelor de trei, până la cinci ori pe săptămână, în loc să le schimbe la câteva luni. Un document care a intrat în posesia redacției STIRIPESURSE.RO demonstrează că șefii Aeroportului Otopeni știu de problemele întâmpinate, atât pe pistă, cât și în incintă.

DOCUMENTUL poate fi CITIT AICI

Wolff a mai spus că există un plan de investiţii la Aeroportul Otopeni, iar în aceste condiţii, dar şi în condiţiile de vreme severă, aeronavele Tarom nu vor mai fi redirecţionate pe Sibiu sau Constanţa, ci pe Băneasa.

Întrebat dacă este influenţată activitatea companiei Tarom de starea infrastructurii aeroportuare de la Otopeni, directorul Tarom, Werner Wolff a declarat că la Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare.

”Infrastructura aeroportuară nu ţine de noi. La Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare şi cred că trebuie să ne schimbăm şi noi acolo modul în care vin pasagerii. Sincer, mie nu îmi place că pasagerii de pe intern sunt lăsaţi undeva în câmp şi duşi cu autobuzele, este o chestiune care ţine de civilizaţie şi de o posibilitate de a-i primi. Cu siguranţă că lucrurile se vor schimba, deoarece există un proiect la nivel de minister, la nivel de aeroport, din câte ştiu eu. Pe noi ne încurcă, cât de cât, gropile din calea de rulare şi care ne taie roţile şi pe care le schimbăm într-un mod halucinant. Sunt costuri masive. Nu crează nesiguranţă pasagerilor, însă important este să ne ridicăm la nivel european, daca tot dorim să fim în Europa, atunci să fim europeni. (...) Nu îmi permit să spun că la Otopeni este cea mai proastă pistă, dar e una din pistele care trebuie refăcută”, a declarat Werner Wolff.

Întrebat, de asemenea, cât de des sunt schimbate roţile aeronavelor din cauza problemelor la căile de rulare, Wolff a răspuns: ”Schimbăm roţile, cele care sunt tăiate, de trei, patru, cinci ori pe săptămână. Există şi acolo nişte standarde pe care le îndeplinim. În loc să facem schimbări la câteva luni, le facem mult mai des”.

Werner Wolff a adăugat că în caz de vreme nefavorabilă, sau în caz de investiţii pe Aeroportul Otopeni, aeronavele vor fi deviate pe Aeroportul Băneasa.

”Se va schimba ceva. Nu o sa ne mai deviem aeronavele pe Sibiu sau Constanţa, în caz că Otopeniul e în ceaţă, încercăm să debarcăm pasagerii pe Băneasa. O sa fie, probabil şi alte companii, nu doar noi. Noi am făcut această cerere către aeroport şi către Autoritate, în urmă cu câteva săptămâni. Probabil şi când se vor face reparaţii vom devia tot acolo”, a mai spus directorul Tarom.

Wolff a mai spus că una din priorităţile Tarom este aceea de a scădea cheltuielile, astfel că mii de contracte vor fi renegociate în perioada următoare. De asemenea, spune el, vor fi şi reduceri de personal.

Werner Wolff s-a aflat duminică, la Timişoara, pentru a inaugura cursa aeriană Iaşi- Timişoara care va avea o frecvenţă de patru zboruri de săptămână.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.