DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Facebook testează o interfaţă cu trei fluxuri de conţinut

businessinsider.com
facebook lupă

Gigantul american Facebook vrea să vadă dacă accesul rapid la alte două feed-uri, pe lângă cel generat de algoritm, va fi apreciat de utilizatori şi va creşte timpul petrecut de aceştia în reţea, potrivit news.ro.

Facebook testează o versiune a aplicaţiei în care fluxul algoritmic nu este singura opţiune uşor accesibilă utilizatorilor. Lângă feed-ul actual, mai există unul pentru cele mai recente postări şi unul pentru postările deja văzute.

Citeşte şi: ALERTĂ! O educatoare JUDECATĂ pentru ŞASE fapte de purtare abuzivă, LĂSATĂ de instanţă să meargă în grădiniţa în care ar fi comis faptele - surse

Interfaţa versiuni testate de Facebook se bazează pe tab-rui. Există trei tab-uri care facilitează accesul, după preferinţă, la cele trei tipuri de fluxuri: cel stabilit de algoritm, cel în care postările sunt ordonate invers cronologic şi cel în care apar toate postările văzute.

În cazul în care modificarea va fi implementată în versiunea publică a aplicaţiei, utilizatorii vor descoperi trei opţiuni de sortare rapidă a News Feed-ului, numite Most Relevant, Most Recent şi Already Seen.

Facebook speră că, având acces rapid la aceste tipuri de sortare a conţinutului, utilizatorii vor petrece mai mult timp în cadrul reţelei.

Niciunul din feed-urile alternative nu reprezintă noutăţi. Ele există în forme diferite, dar mai greu de accesat. Noutatea ar fi în acest caz facilitarea unui acces mai rapid la ele.

Sortarea invers cronologică poate fi şi acum folosită, existând în cadrul tab-ului More al aplicaţiei mobile şi în coloana din dreapta a site-ului.

La fel, pentru postările deja văzute există o pagină specială, cunoscută însă de foarte puţini utilizatori.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.