Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de poliţe Casco sau RCA a fost introdusă de Generali România

www.generali.ro
Generali România

Generali România a implementat soluţii tehnice în contextul epidemiei COVID-19, precum introducerea facilităţii de autoconstatare pentru daune, potrivit unui comunicat remis joi Agerpres.

Potrivit companiei, se introduce facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de poliţe Casco sau RCA până la o limită estimată de 5.000 lei per eveniment, iar facilitatea de autoconstatare pentru daunele acoperite de poliţele de locuinţe se majorează de la o limită estimată de 1.500 lei până la 5.000 lei per eveniment. Totodată, clienţii îşi pot efectua singuri inspecţia de risc pentru poliţele Casco, respectând instrucţiunile tehnice privind fotografiile şi transmiţându-le ulterior către distribuitorii Generali.

"În cazul poliţelor de viaţă şi sănătate, documentele necesare pentru subscrierea poliţei sunt acceptate în format digital. Cererile de despăgubire sunt acceptate în format digital pentru toate poliţele de tipul: Casco, RCA, locuinţe şi IMM, călătorie în străinătate, viaţă şi sănătate, urmând ca plăţile să se facă direct în contul indicat în cerere", se menţionează în comunicat.

Reprezentanţii Generali România susţin că soluţionarea despăgubirilor în baza poliţelor de călătorie, de viaţă şi de sănătate se va efectua în baza documentelor primite în format electronic.

CITEȘTE ȘI: Descoperiri importante: Cum luptă sistemul imunitar cu noul coronavirus/ STUDIU

"Limitarea interacţiunilor fizice este primordială pentru a preveni răspândirea virusului şi, de aceea, încurajăm atât clienţii, cât şi colegii să înlocuiască întâlnirile şi procesele pe hârtie cu soluţii electronice. În acelaşi timp, dorim să vă asigurăm că serviciile comerciale şi cele de despăgubire furnizate de Generali Romania continuă să funcţioneze în spaţiile de lucru cu publicul, în parametri optimi", a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.

Potrivit companiei, spaţiile de lucru cu publicul - agenţiile Generali şi centrele de daune din întreaga ţară - funcţionează cu existenţa unor măsuri sporite de prevenţie: echipament de protecţie alături de substanţe dezinfectante necesare pentru personalul Generali şi pentru clienţi.

"Pentru o şi mai mare siguranţă, în cadrul Generali România au fost puse în aplicare măsuri de natura logistică, prin limitarea la maxim a deplasărilor în interes de serviciu, amânarea tuturor evenimentelor programate şi implementarea lucrului de la domiciliu pe scară largă", se menţionează un comunicat.

Generali România este unul dintre primii zece asigurători locali conform volumului total de prime brute subscrise în 2018 şi face parte din grupul italian Generali.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.