În miezul nopții, echipei Binance Australia i s-a spus brusc că va fi „deconectată” de la sistemul bancar din Australia. Nu a existat nicio avertizare, consultare sau despăgubire prealabilă, a susținut managerul regional al bursei.
Pe 18 mai, Binance Australian a anunțat că serviciile sale în dolari au fost suspendate după ce furnizorului său de plăți Zepto i s-a spus să oprească suportul pentru Binance de la Cuscal – furnizorul de plăți și banca partener al Zepto, conform cointelegraph.com.
Managerul regional Binance, Ben Rose, a declarat audienței la Australian Blockchain Week din 26 iunie că mutarea a afectat aproximativ 1 milion de clienți din Australia.
„Am primit un preaviz de 24 de ore de deconectare la 23:30 seara, care a fost ulterior transformat în 12 ore, așa că ne-am întrerupt operațiunile bancare.”
„Motivele prezentate nu au fost pe deplin clare și nu arătau atât de bine în presă”, a spus Rose. Anterior, un purtător de cuvânt al Cuscal a refuzat să comenteze cu Cointelegraph chestiunile legate de Binance Australia, dar a indicat „înșelătorii și fraudele” legate de cripto.
Informațiile limitate i-au îngrijorat inițial pe clienții Binance, dar „acel ton s-a schimbat destul de repede” când a devenit clar că industria cripto locală mai largă a fost „impactată de aceste schimbări bancare”, a spus Rose.